welke gebruiker vist met welke stok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jwhoveling
    Newbie

• 23-06-2010
    • 41
    • coevorden

Hierbij even een update over mijn Map TKS 325. Zoals al eens vermeld bevalt deze hengel uitermate goed. Bij gebruik van de match kit hangt hij wat meer door bij gebruik van de power kits is hij echt strak. kreeg daar al reacties over van mede wedstrijd vissers. dit was bij gebruikl op een lengte van 14.5 meter. heb in de power kit elastiek van 1.21mm geplaats.

heb deze hengel aangeschaft na reactie van vissers op engelse forums. en bleek geen miskoop te zijn geweest.
    teven heb ik een Map carptec waggler gekocht met molen van Map. De waggler is wat zwaar maar voelt wel degelijk aan bij het aan slaan. hij is wat zwaarder door dat hij in het handdeel is versterkt om ook kleinere karpers te kunnen vangen.

kijk maar eens op de site van Map zie link hierboven bij Master

jan-willem

Reageer

• Vissertjuh66
      Frequent aanwezig

• 02-09-2010
      • 157
      • Deest (Gld)

1x Spro cresta S20 13m met 2 topsets 3 delig met cupkit en foudraal
      1x Daiwa competition carp SR2 van 11 m met 2 topsets 2 delig en foudraal
      1x Sensas carp-x 87 11.5m met extention,3 topsets 3 delig en 1 cupset met foudraal en jokerkaart

Reageer

• henkus
        Met enige kennis...

• 23-12-2008
        • 457
        • hoogmade

Oorspronkelijk geplaatst door Vissertjuh66
        1x Spro cresta S20 13m met 2 topsets 3 delig met cupkit en foudraal
        1x Daiwa competition carp SR2 van 11 m met 2 topsets 2 delig en foudraal
        1x Sensas carp-x 87 11.5m met extention,3 topsets 3 delig en 1 cupset met foudraal en jokerkaart
        nu heb ik geen sensas en ik vraag het me al een heel tijdje af, wat is die jokerkaart?
        (als je hem inzet bij een wedstrijd tellen je kilos dan dubbel of zo?)

Reageer

• Tumba
          kom net gekeken

• 02-09-2009
          • 189
          • Vlierden

Oorspronkelijk geplaatst door henkus
          nu heb ik geen sensas en ik vraag het me al een heel tijdje af, wat is die jokerkaart?
          (als je hem inzet bij een wedstrijd tellen je kilos dan dubbel of zo?)
          Volgens mij dient een jokerkaart als betaalmiddel voor wanneer je een deel van je hengel kapot hebt. Dus je 5e deel breekt doormidden. Je levert de kaart in en je krijgt een nieuw deel. Dit geld dacht ik ook altijd voor maar 1 deel en hij is eenmalig te gebruiken.

Gr Emiel

Reageer

• The Frisian Viking
            NHSF Erelid
            • 27-06-2006
            • 5454
            • Feânwalden

Gisteren geprobeerd om met een steigerbuis te vissen, dit viel zwaaaaaaaaaaaaar tegen.

Morrege toch maar weer de zebco en of de cormoran ter hand nemen het is in ieder geval een stukje lichter.
            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• Jan Broess
              Specimen Hunter
              • 21-09-2003
              • 1131
              • Nieuwegein

Oorspronkelijk geplaatst door jwhoveling
              heb deze hengel aangeschaft na reactie van vissers op engelse forums. en bleek geen miskoop te zijn geweest.

jan-willem
              Heb ik het goed begrepen dat je deze hengel hebt aangeschaft zonder het eerst te hebben 'gevoeld'??????? En wel op basis van de reacties op een Engels forum over de MAP TKS stokken...
              Het lijkt me anders sterk dat je eerst naar Engeland bent gegaan om de hengel te bekijken.

Gelukkig voor jou dat het geen miskoop is gebleken. Kun je een vergelijking maken met bepaald bekende hengels? Bijvoorbeeld de TKS 325 vist net zo lekker als bijvoorbeeld met Shimano Antares AX of zelfs Aspire?

Ik heb de site namelijk bezocht en het ziet er best mooi uit. Aantrekkelijk om een poging te wagen, ik zou bijvoorbeeld 625 kiezen. Het blijft een hoop geld: 1500 engelse pond, ofwel 1800 euro. Dan nog wil ik topsets erbij kopen zoals de heuse TC visser nodig heeft

Voor mij is het niet meer dan normaal om de stok eerst te hebben gevoeld alvorens een besluit te nemen.
              Greetz,
              Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• jwhoveling
                Newbie

• 23-06-2010
                • 41
                • coevorden

klopt heb deze hengel zo gekocht zonder in handen te hebben gehad. wou eerst de tks 40 maar heb gekozen voor deze kwam net uit toen ik er voor hed gekozen een Map te nemen. zou je meer info over kosten topsets en onderdelen neem dan even kontakt op met mij kan je deze prijzen wel leveren. Heb namelijk Map op mijn hengelsport site staan.

Ben nog aan het uitbreiden met het assorti van Map. kijk maar eens op www.jwh-hengelsport.nl
                dus ben nog startende met de site gaat niet zo hard maar kom er wel.

Reageer

• Vissertjuh66
                  Frequent aanwezig

• 02-09-2010
                  • 157
                  • Deest (Gld)

Jokerkaart dient als een soort garantiebewijs, als een deel kapot is kun je de jokerkaart inzetten. en een nieuw deel gratis krijgen.

Reageer

• raiden
                    Newbie
                    • 05-03-2003
                    • 38
                    • gent

sensas carp x 275 specimen 10 meter
                    maver metalic 10 meter

Reageer

• feederfreak
                      Newbie

• 17-02-2009
                      • 26
                      • limburg

Ik vis sinds een jaartje met de trabucco dream team van 11.5m, 3 topsets, 1 cupset en op mn 4de topset reeds besteld. Ik vind het een zeer fijne stok , redelijk strak, zeer leuk voor op het kanaal, weegt niet veel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Nog iemand ervaring met deze stok??

Reageer

• yarno
                        Newbie

• 08-09-2010
                        • 10
                        • westerbroek

sinds 3 maand vis ik met een colmic sisma 11,5 meter

hengel bevalt prima met 2 extra topsetjes en een cupsetje.

hier voor viste ik met de dam lithium super hengel alleen er brak een deel en was niet meer te krijgen helaas.

Reageer

• Vissertjuh66
                          Frequent aanwezig

• 02-09-2010
                          • 157
                          • Deest (Gld)

Ik heb een week geleden een nieuwe sensas carp-xtreme 220 gekregen echt een super super super mooie hengel!!! En ook super strak en super licht voor een echte karper vaste stok, met deze karper vaste stok trek je 10 kilo+ karpers eruit, de meeste sensas hengels zijn een beetje slap, maar deze vaste stok is de strakste sensas vaste stok die ik ooit heb gezien. hij is ook licht van gewicht, hij is 11 meter lang met extention van 0,50 meter is ie 11,50 meter lang en op 11,50 meter weegt ie 800 gram. Vrij licht voor een echte karperstok. kost €600,- en dan heb je de hengel,extention,3 topsets specimen carp 2 delig 2.60 lang speciaal voor het vissen op karper en er zit een cupset bij 2 delig ook 2.60 lang en alles zit in een mooi foudraal. Trouwens bij mijn spro cresta s20 zitten ook 3 topsets maar die zijn delig en 3 meter lang, de topsets van die s20 zijn ook niet geschikt voor het vissen op karper en de topsets van de andere hengels wel. Dan heb ik nog 2 hengels de Daiwa SR-2 competition carp van 11 meter lang met extension 11,50 meter lang. weegt op 11,50 meter 750 gram en is ook een echte karper stok kost €500,- en dan heb je de hengel de extention met 3 topsets 2 delig 2.60 meter lang en geschikt voor het vissen op karper er zit een cupset bij en dat alles in een mooi foudraal.
                          Dan heb ik nog 1 karper vaste stok de sensas carp-x super specimen ook van 11 meter lang met extention 11,50 meter lang en weegt op 11,50 meter 700 gram koste €400,- en dan heb je ook de hengel en de extention en 3 topsets 2 delig 2.60 lang en geschikt voor het vissen op karper dan zit er nog een cupset bij en een foudraal.

Reageer

• Vissertjuh66
                            Frequent aanwezig

• 02-09-2010
                            • 157
                            • Deest (Gld)

[QUOTE=Vissertjuh66;146837]Ik heb een week geleden een nieuwe sensas carp-xtreme 220 gekregen echt een super super super mooie hengel!!! En ook super strak en super licht voor een echte karper vaste stok, met deze karper vaste stok trek je 10 kilo+ karpers eruit, de meeste sensas hengels zijn een beetje slap, maar deze vaste stok is de strakste sensas vaste stok die ik ooit heb gezien. hij is ook licht van gewicht, hij is 11 meter lang met extention van 0,50 meter is ie 11,50 meter lang en op 11,50 meter weegt ie 800 gram. Vrij licht voor een echte karperstok. kost €600,- en dan heb je de hengel,extention,3 topsets specimen carp 2 delig 2.60 lang speciaal voor het vissen op karper en er zit een cupset bij 2 delig ook 2.60 lang en alles zit in een mooi foudraal. Trouwens bij mijn spro cresta s20 zitten ook 3 topsets maar die zijn delig en 3 meter lang, de topsets van die s20 zijn ook niet geschikt voor het vissen op karper en de topsets van de andere hengels wel. Dan heb ik nog 2 hengels de Daiwa SR-2 competition carp van 11 meter lang met extension 11,50 meter lang. weegt op 11,50 meter 750 gram en is ook een echte karper stok kost €500,- en dan heb je de hengel de extention met 3 topsets 2 delig 2.60 meter lang en geschikt voor het vissen op karper er zit een cupset bij en dat alles in een mooi foudraal. Dan heb ik nog 1 karper vaste stok de sensas carp-x 87 super specimen ook van 11 meter lang met extention 11,50 meter lang en weegt op 11,50 meter 700 gram koste €400,- en dan heb je ook de hengel en de extention en 3 topsets 2 delig 2.60 lang en geschikt voor het vissen op karper dan zit er nog een cupset bij en een foudraal. Het zijn stuk voor stuk super fijne hengels! Gr vissertjuh.

Reageer

• Vissertjuh66
                              Frequent aanwezig

• 02-09-2010
                              • 157
                              • Deest (Gld)

Ik heb dus 4 vaste stokken:
                              1: De Spro Cresta S20 van 13 meter
                              2: De Sensas CARP-XTREME 220 van 11 meter, met extention 11.50 meter.
                              3: De Sensas CARP-X 86 SUPER SPECIMEN van 11 meter, met extention 11.50 meter.
                              4: De Daiwa COMPETITION CARP SR-2 van 11 meter, met extention 11.50 meter.

Visgroeten van Vissertjuh66

Reageer

• misser
                                cuore sportivo

• 06-04-2007
                                • 317
                                • ijsselmuiden/kampen

Gisteren een stokje er bij gehaald
                                voor het wat kortere werk zoals in de havens en de wat kleinere slooten of kanaaltjes
                                SHAKESPEARE POLESTAR POWER van 7 mtr
                                gekocht om de wat dunnere diameter en als ik een deel wil afsteken dat ik niet gelijk op de dunne delen kom dus lekker stevig

Reageer

Working...