Jvs

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Fisherman's Friend
    Frequent aanwezig

• 15-07-2007
    • 100
    • Numansdorp

Ohja je hebt gelijk Nightwish,zowel bij vlemmix en raven zijn ze verkrijgbaar..
    foutje van mij!
    Heb je helemaal geen problemen ermee,van slotjes en dergelijke? (niet negatief bedoeld!)
    Maar ik zou mn Rivé voor geen goud meer kwijt willen

Reageer

• junior
      Sportvisser
      • 15-03-2005
      • 563
      • Heythuysen

Vista is nog gewoon verkrijgbaar.

Reageer

• Nightwish68
        Newbie

• 08-08-2007
        • 31
        • Aalten

Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman's Friend
        Ohja je hebt gelijk Nightwish,zowel bij vlemmix en raven zijn ze verkrijgbaar..
        foutje van mij!
        Heb je helemaal geen problemen ermee,van slotjes en dergelijke? (niet negatief bedoeld!)
        Maar ik zou mn Rivé voor geen goud meer kwijt willen
        Nee, op dit moment geen problemen mee.
        Voor mijn beoefening van de hengelsport, vissen voor m'n plezier en een paar wedstrijden van de visvereniging, is voor mij de Vista op dit moment goed genoeg.
        Als je veel wedstrijden vist kan ik me voorstellen dat je een Rive of Milo koopt.
        De vista is inderdaad niet een van de lichtste kisten, maar ach ik zet 'm in mijn viskar en fietsen maar.
        En die paar wedstrijden waar ik er een eind mee moet sjouwen zet ik de kist op een transportkarretje.

Reageer

• Userevo
          Newbie

• 03-10-2007
          • 7
          • Denekamp

De JVS produkten zijn in eerste instantie opgezet door Raven/Vlemmix. Zij kopen veel direct uit het verre oosten en laten hun eigen merk erop plaatsen. Zo ontstonden merken zoals X2, JVS, DLT en Bert van Gerven. De produkten plaatsen zit onder de A-merken en duidelijk boven de naamloze merken.
          JVS is een merk dat ondersteund wordt door de adviezen van Jan van Schendel. Een man met veel ervaring, dus dat zou moeten helpen. Tussen de JVS produkten zitten zeer mooie produkten zoals de Gold pole en de Imperial. Aan de basislijn zitten wat goedkopere en kwalitatief mindere produkten. Wat mij wel opvalt is dat er een aantal produkten redelijk lang in het assortiment blijven en andere net een jaar. Zeker op zitkisten gebied is er best wel veel wijziging. Ik krijg wel het gevoel dat de kwaliteit in een stijgende lijn zit. Wat is dus wijsheid in deze? Als je voor weing geld iets redelijks wilt hebben is de JVS zitkist een optie. Ik zou in ieder geval dan ook nog even de Q-box van Ultimate bekijken. Die worden ook steeds beter en mooier. Wat wel een feit is dat ze het meest afkijken bij Rive. Dit zijn de pioniers van de viskist in modulevorm. EN ze zijn zeer betrouwbaar op spare parts en compabiliteit (oud past op nieuw en anders om). Succes met het maken van een keuze.

Reageer

• jodoti
            Vrije witvisser

• 03-02-2007
            • 207
            • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door Userevo
            De JVS produkten zijn in eerste instantie opgezet door Raven/Vlemmix. Zij kopen veel direct uit het verre oosten en laten hun eigen merk erop plaatsen. Zo ontstonden merken zoals X2, JVS, DLT en Bert van Gerven. De produkten plaatsen zit onder de A-merken en duidelijk boven de naamloze merken.
            JVS is een merk dat ondersteund wordt door de adviezen van Jan van Schendel. Een man met veel ervaring, dus dat zou moeten helpen. Tussen de JVS produkten zitten zeer mooie produkten zoals de Gold pole en de Imperial. Aan de basislijn zitten wat goedkopere en kwalitatief mindere produkten. Wat mij wel opvalt is dat er een aantal produkten redelijk lang in het assortiment blijven en andere net een jaar. Zeker op zitkisten gebied is er best wel veel wijziging. Ik krijg wel het gevoel dat de kwaliteit in een stijgende lijn zit. Wat is dus wijsheid in deze? Als je voor weing geld iets redelijks wilt hebben is de JVS zitkist een optie. Ik zou in ieder geval dan ook nog even de Q-box van Ultimate bekijken. Die worden ook steeds beter en mooier. Wat wel een feit is dat ze het meest afkijken bij Rive. Dit zijn de pioniers van de viskist in modulevorm. EN ze zijn zeer betrouwbaar op spare parts en compabiliteit (oud past op nieuw en anders om). Succes met het maken van een keuze.
            Ik denk dat je hier even een foutje maakt. Raven/Vlemmix kopen geen produkten uit het verre oosten, maar hebben daar eigen productie faciliteiten waar ze naar eigen maatstaven produceren.
            In diverse eigen fabrieken worden de producten dus gefabriceerd.

Vlemmix heeft deze dagen een nieuwe winkel in Tilburg geopend.
            Bijna net zo groot als de jaarlijkse beurs in de veemarkthallen te Utrecht. Werkelijk gigantisch.

Reageer

• junior
              Sportvisser
              • 15-03-2005
              • 563
              • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
              Bijna net zo groot als de jaarlijkse beurs in de veemarkthallen te Utrecht. Werkelijk gigantisch.

ik ga zondag ff kijken,
              Direct kijken voor een hengel

Reageer

• jodoti
                Vrije witvisser

• 03-02-2007
                • 207
                • Tilburg

Dan zul je als JVS fan "goed old Jan" ook ontmoeten.

Reageer

• junior
                  Sportvisser
                  • 15-03-2005
                  • 563
                  • Heythuysen

Dan zul je als JVS fan "goed old Jan" ook ontmoeten.
                  en niet te vergeten: Anja groot

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

jan is helemaal niet oud

ja ik heb die vista ook nu werkt perfect is toch weer heel anders dan xp

Reageer

• rickie
                      hoe kouder hoe beter
                      • 18-11-2005
                      • 2377
                      • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber

ja ik heb die vista ook nu werkt perfect is toch weer heel anders dan xp

HAHHAHAHA

Reageer

• jodoti
                        Vrije witvisser

• 03-02-2007
                        • 207
                        • Tilburg

En inderdaad Anja Groot, hmmm

Reageer

• brasemvisser51
                          Newbie

• 28-02-2009
                          • 2
                          • ede

Is er iemand in het bezit van de accesbox met voetplato.
                          heb er een in het najaar aangeschaft en aardig al wat mee gevist en ik moet zeggen dat hij goed bevalt, alleen heb ik wel wat steunen van preston aangeschaft omdat die veel robuuster zin.

Reageer

• 4x14
                            Banned

• 10-12-2006
                            • 849
                            • Brielle

En inderdaad Anja Groot, hmmm
                            Juist, het scheelt gelukkig maar 36 jaar...

Reageer

Working...