Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Maar we weten natuurlijk nog niet of hij dat ook gedaan heeft dus ik ga er gewoon vanuit dat hij deze mooie voorn ook volgend jaar weer wil vangen maar dan nog iets zwaarder en groter !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Maar we weten natuurlijk nog niet of hij dat ook gedaan heeft dus ik ga er gewoon vanuit dat hij deze mooie voorn ook volgend jaar weer wil vangen maar dan nog iets zwaarder en groter !
zo is het maar net altijd van het beste van de mens uitgaan.
je weet ook weer niet of hij altijd met zo'n zak op pad is dus misschien zwemt die vis weer keurig rond
Mannen het blijft gewoon de waarheid.... ik krijg gewoon kippenvel als ik eraan denk dat die voorn alle geluk van de wereld moet hebben gehad dat die slager geen wedstrijd had, maar gewoon puur voor de lol is gaan vissen. dit zou eeuwig zonde zijn.
Gelukkig hebben dieren geen ziel te verliezen ,volgens mijn vader dan ,en sloeg vervolgens op 2e Kerstdag de kat de hersens in, om dat het dier de brutaliteit had zijn pet vol te schijten die naast de kachel lag !!
Als jullie je net zo druk zouden gaan maken om al dat andere leed in de wereld (hongersnood, oorlogen, etc.) als om deze vis, dan zou het nog een mooie wereld kunnen gaan worden. Gelukkige kerst, allemaal.
Als jullie je net zo druk zouden gaan maken om al dat andere leed in de wereld (hongersnood, oorlogen, etc.) als om deze vis, dan zou het nog een mooie wereld kunnen gaan worden. Gelukkige kerst, allemaal.
Ook een prettige kerst gewenst
ps. Jan, moet ik bang zijn voor deze slachter of voor U ?
om tas vissen en hongersnood en oorlog nou in 1 adem te noemen gaat een beetje ver toch of niet.
de 1e 2 zou je misschien iets mee kunnen doen samen.
Reageer