Jvs Goldpole ????

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • eitcbv
    Doe wat je goed dunkt!
    • 24-12-2005
    • 192
    • nabij Steenwijk

Waar bezeer jij dit op dat de service niet goed is bij Sjers Raven en Vlemmix? Ikzelf kom al vanaf het begin en wanneer het redelijk is en dan bedoel ik niet dat je een vaste stok terug brengt waarvan je zelf erop heb gestaan maar iets terug brengt wat echt kapot is gegaan zonder dat jij er iets aan kan doen dan krijg je meestal nieuw spul terug!!! Maar ik vindt het altijd bijzonder vervelend te moeten merken bij sommige klanten dat ze er niets aan kunnen doen maar gewoon keihard staan te liegen in de winkel omdat het ze dan geld gaat kosten: wees eerlijk naar jezelf en naar de anderen die jongens weten onderhand echt wel wanneer iets kapot is gegaan door geweldadig gebruik van de klant!!! Nee ik heb altijd goede service gehad van Vlemmix en Sjoerd Raven ken weinig mensen die vervelende verhalen hebben met ze. IKzelf had voor mijn feeder net een weekje die supergevoelige feedertop gehaald bij ze: ik gooi in draai binnen toch per ongeluk dynenalijn om de top en door de grote inhaalsnelheid van mijn Shimano Stradic 5000 krrrkkk kapot dus zeur ik niet over een nieuwe top want ik heb die zelf kapot gemaakt...

Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
    kijk, ik zou zowieso al geen stok van zo'n merk als dat jvs kopen. daar hebben we het niet over.

een nieuwe of zo goed als nieuwe stok, 2e hands die je bij een bekende (zou ik wel doen) is vaak goed. en vaak zie je ook of de stok wel of niet gebruikt is. maar je weet het nooit 100% zeker daar heb je gelijk in, maar als je zo'n stok van jvs koopt en er zit een fout in dat kan ook. gelukkig kan je dan bij de SUPER GOEDE SERVICE van raven/vlemmix terecht ! (niet dus)
    en als je nu een joker kaart of hoe heten die dingen er bij krijgt kun je een deel nieuw halen, maar bij een bekende is dat vaak niet nodig !
    Aangepast door eitcbv; 28-06-2008, 01:17.
    Fishing is a way of life!!!

Reageer

• jodoti
      Vrije witvisser

• 03-02-2007
      • 207
      • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door junior
      Dit is niet waar, Jan ontwikkeld zelf de materialen.
      Dat is natuurlijk kolder, dat Jan zelf ontwikkeld.
      De JVS Goldpole komt van DAIWA en is voor die prijs absoluut de beste koop.
      Ook de service is gegarandeerd goed.

Reageer

• Jan Broess
        Specimen Hunter
        • 21-09-2003
        • 1131
        • Nieuwegein

JVS bouwt ze niet zelf, maar maakt een schets hoe de hengel in elkaar moet zitten en laat de fabrieken deze hengels bouwen volgens zijn visie. Dat heet ook ontwikkelen (ontwerpen)
        Of heb ik het mis?
        Greetz,
        Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• nanoe
          Frequent aanwezig

• 07-08-2007
          • 192
          • Amsterdam/Gorinchem.

Ontwikkelen met kleine verschillen noem men in de volksmond ook wel doorontwikkelen. Dat je de hengel laat bouwen bij een ander met een iets andere samenstelling, noem ik gewoon zeer slim. Je kunt dan de hengel aanpassen aan de door jouw gestelde eisen.
          Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

Reageer

• RoyvH
            Met enige kennis...

• 20-07-2007
            • 337
            • Deurne

het hele bedrijf jvs is gewoon 1 grote kopieer machine

maar zo gaat het in de detail handel; bij alle huismerken

denk maar aan altra fietsen welke bij sparta en batavus worden gemaakt

kijk en over service is gewoon hoe je er de ervaring mee hebt

ik ben zelf ruim 13 jaar klant geweest met mijn vader en enkele club leden bij vlemmix tilburg

we gingen er iedere 3de donderdag vd maand heen en kochten best veel

toen werd vlemmix <raven> en ging het finaal mis

als je iets besteld krijg je nooit bericht als het binnen is

als je garantie wil claimen is het NOOIT garantie maar eigen schuld

je word aleen als een echte klant behandeld als je roept bij binnekomst IK WIL EEN DUUURRRREE HENGEL KOPEN VAN JVS
            EN IK HOU VAN JANNETJE

fuck them all

ons zien ze er nooit meer
            koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

Reageer

• jodoti
              Vrije witvisser

• 03-02-2007
              • 207
              • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Broess
              JVS bouwt ze niet zelf, maar maakt een schets hoe de hengel in elkaar moet zitten en laat de fabrieken deze hengels bouwen volgens zijn visie. Dat heet ook ontwikkelen (ontwerpen)
              Of heb ik het mis?
              Helemaal mis.
              Jan weet weinig van het ontwerpen van hengels, maar weet wel precies aan te geven hoe een hengel zich moet gedragen.
              Daarmee kunnen de ontwikkelaars hun werk doen.
              Is toch logisch.

Reageer

• pinda1
                knoeiert

• 01-12-2007
                • 48
                • bergschenhoek

Martijn ik ben inderdaad een Maver bezitter en het niet met je eens, ik vindt het wel degelijk een hele goede hengel voor de prijs die ik er voor betaald heb.
                En Maver dealers in zuid-holland?
                Ik heb mijn hengel bij v.d. Niet in noordwijkerhout gekocht en volgens mij is Harm Nuis in ridderkerk ook Maver dealer...

groeten Robert

Reageer

Working...