Waar bezeer jij dit op dat de service niet goed is bij Sjers Raven en Vlemmix? Ikzelf kom al vanaf het begin en wanneer het redelijk is en dan bedoel ik niet dat je een vaste stok terug brengt waarvan je zelf erop heb gestaan maar iets terug brengt wat echt kapot is gegaan zonder dat jij er iets aan kan doen dan krijg je meestal nieuw spul terug!!! Maar ik vindt het altijd bijzonder vervelend te moeten merken bij sommige klanten dat ze er niets aan kunnen doen maar gewoon keihard staan te liegen in de winkel omdat het ze dan geld gaat kosten: wees eerlijk naar jezelf en naar de anderen die jongens weten onderhand echt wel wanneer iets kapot is gegaan door geweldadig gebruik van de klant!!! Nee ik heb altijd goede service gehad van Vlemmix en Sjoerd Raven ken weinig mensen die vervelende verhalen hebben met ze. IKzelf had voor mijn feeder net een weekje die supergevoelige feedertop gehaald bij ze: ik gooi in draai binnen toch per ongeluk dynenalijn om de top en door de grote inhaalsnelheid van mijn Shimano Stradic 5000 krrrkkk kapot dus zeur ik niet over een nieuwe top want ik heb die zelf kapot gemaakt...
Jvs Goldpole ????
Collapse
X
-
Reageer
-
JVS bouwt ze niet zelf, maar maakt een schets hoe de hengel in elkaar moet zitten en laat de fabrieken deze hengels bouwen volgens zijn visie. Dat heet ook ontwikkelen (ontwerpen)
Of heb ik het mis?Reageer
-
Ontwikkelen met kleine verschillen noem men in de volksmond ook wel doorontwikkelen. Dat je de hengel laat bouwen bij een ander met een iets andere samenstelling, noem ik gewoon zeer slim. Je kunt dan de hengel aanpassen aan de door jouw gestelde eisen.Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen
Reageer
-
het hele bedrijf jvs is gewoon 1 grote kopieer machine
maar zo gaat het in de detail handel; bij alle huismerken
denk maar aan altra fietsen welke bij sparta en batavus worden gemaakt
kijk en over service is gewoon hoe je er de ervaring mee hebt
ik ben zelf ruim 13 jaar klant geweest met mijn vader en enkele club leden bij vlemmix tilburg
we gingen er iedere 3de donderdag vd maand heen en kochten best veel
toen werd vlemmix <raven> en ging het finaal mis
als je iets besteld krijg je nooit bericht als het binnen is
als je garantie wil claimen is het NOOIT garantie maar eigen schuld
je word aleen als een echte klant behandeld als je roept bij binnekomst IK WIL EEN DUUURRRREE HENGEL KOPEN VAN JVS
EN IK HOU VAN JANNETJE

fuck them all
ons zien ze er nooit meer
koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
Reageer
-
Helemaal mis.
Jan weet weinig van het ontwerpen van hengels, maar weet wel precies aan te geven hoe een hengel zich moet gedragen.
Daarmee kunnen de ontwikkelaars hun werk doen.
Is toch logisch.Reageer
-
Martijn ik ben inderdaad een Maver bezitter en het niet met je eens, ik vindt het wel degelijk een hele goede hengel voor de prijs die ik er voor betaald heb.
En Maver dealers in zuid-holland?
Ik heb mijn hengel bij v.d. Niet in noordwijkerhout gekocht en volgens mij is Harm Nuis in ridderkerk ook Maver dealer...
groeten RobertReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer