Ik zal je wel een paar plekjes per PB versturen. Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik enkele parels en maagdelijke visplekken voor mezelf zal bewaren. Deze plekken hebben me namelijk honderden uren vissen en honderden liters diesel gekost. Daarnaast: met vissen zijn zelfs je beste vismaten niet te vertrouwen. Vaak genoeg op de koffie gekomen met het doorvertellen van visplekken en vele zijn inmiddels bedorven.
Vangstberichten
Collapse
X
-
Reageer
-
Ik ken in die regio ook wel een paar hele behoorlijke stekken, maar daar kun je zelfs geen wedstrijd vissen, met een paar man zijn de hotspots vol. Ik heb een paar tips gehad van iemand die in een viswinkel (ik dacht dat de tipgever Sjaak Hermans was)vlak bij Herkenbosch werkte, ik geloof dat het Limmen was, vlakbij is daar een hele mooie stuw. Ik heb daar 1 van mijn absolute topdagen gehad, al was het allemaal karper en kopvoorn dat ik daar ving.
Ik kan dit rustig zeggen, als je de exacte plek niet weet en niet weet hoe er te vissen dan vang je niet veel. Ik heb mijn woord toen gegeven om geen details bekend te maken en dat doe ik dus ook niet.Reageer
-
Ik heb vanmiddag nog even dit netje voorns bijeen geharkt.Ik ken in die regio ook wel een paar hele behoorlijke stekken, maar daar kun je zelfs geen wedstrijd vissen, met een paar man zijn de hotspots vol. Ik heb een paar tips gehad van iemand die in een viswinkel (ik dacht dat de tipgever Sjaak Hermans was)vlak bij Herkenbosch werkte, ik geloof dat het Limmen was, vlakbij is daar een hele mooie stuw. Ik heb daar 1 van mijn absolute topdagen gehad, al was het allemaal karper en kopvoorn dat ik daar ving.
Ik kan dit rustig zeggen, als je de exacte plek niet weet en niet weet hoe er te vissen dan vang je niet veel. Ik heb mijn woord toen gegeven om geen details bekend te maken en dat doe ik dus ook niet.Aangepast door jan wever; 23-12-2008, 19:29.Reageer
-
jan uploadje foto bij imageshack en dan zie je in je tekst type vlak een afbeelding van een berg staan voer daar je url in een voila
Reageer
-
-
Reageer
-
Woensdag wezen vissen in Amsterdam
Huilen met de pet op!
begon zo rond 10 uur met vissen, kwart voor 11 had ik 6 mooie platten gevangen (ongeveer 7-8 kg tot.)
Daarna geen beet meer gezien, nog 4 keer verkast naar ander water en ook geen stoot gezien.
Zonde want het begon zo goed.Jihahaha!
Weer een baksteen in het netReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

groeten quido 

Reageer