Hallo champs,
ik heb een paar Tim's dobbers besteld holle onderpennen). Heeft iemand er ervaring mee? reageren ze anders dan "klassieke"dobbers? hoe blokken ze op de stroming? etc.etc???
ik heb een paar Tim's dobbers besteld holle onderpennen). Heeft iemand er ervaring mee? reageren ze anders dan "klassieke"dobbers? hoe blokken ze op de stroming? etc.etc???

gewoonweg omdat de andere modellen ongelofelijk lang zijn ik denk dat meer mensen hier problemen mee krijgen natuurlijk is een extra lange onderantenne mooi om je dobber mooi stabiel aan te bieden maar mijn tuigplankjes zijn toch nog 22 cm. lang maar de meeste pennen van Tim passen hier niet op zéér frustrerend en ik ben niet van plan om andere tuigenbakken aan te schaffen ik heb al genoeg zooi bij elkaar: plato met feederbox (extra 2 poten erbij weer meer opbouwwerk), onder die JVS-modules heb ik hetzelfde framewerk laten maken dan van mijn feederbox die grijze ptt-box zeg maar ik kan hem uitschuiven zodat ie ook past op mijn big-size plato en 16 mm vol aluminiumpoten. Zie de foto maar eens past mooi naast elkaar die feederbox en die JVS-modules aan mijn plato.
Reageer