Wie heeft er ervaringen met de Shimano Technium XTB 1300?
Op dit moment vis ik met een 9,5m JVS Opticon, op zich een prima stok voor rustig water met niet te veel wind van de zijkant.
Omdat ik mijn vaste stok wil upgraden (langer
) heb ik rond gekeken op internet en loop steeds tegen deze stok aan. Hij is niet te duur voor € 350,- is hij te verkrijgen. Helaas is het toch iets moeilijker om objectieve reviews te vinden....
Wie heeft ervaringen met deze stok of heb je een beter alternatief voor deze prijsklasse. Ik vis hoofdzakkelijk op stilstaand en langzaamstromend water, een beetje zijwind moet hij wel kunnen hebben.
Bedankt voor de eventuele reactie
Groeten
Op dit moment vis ik met een 9,5m JVS Opticon, op zich een prima stok voor rustig water met niet te veel wind van de zijkant.
Omdat ik mijn vaste stok wil upgraden (langer
) heb ik rond gekeken op internet en loop steeds tegen deze stok aan. Hij is niet te duur voor € 350,- is hij te verkrijgen. Helaas is het toch iets moeilijker om objectieve reviews te vinden.... Wie heeft ervaringen met deze stok of heb je een beter alternatief voor deze prijsklasse. Ik vis hoofdzakkelijk op stilstaand en langzaamstromend water, een beetje zijwind moet hij wel kunnen hebben.
Bedankt voor de eventuele reactie
Groeten

Reageer