Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik kan er niets aan doen jongens maar dit moet ik toch even kwijt, ik denk namelijk dat dit onderwerp uit de hand gaat lopen indien dat zo doorgaat met Braakdraak, want ik moet er bijna van braken Sorry maar het moest eraf.
Groetjes Frederik
Hou het bij sportvissen en niet bij STROOPEN.
Hallo Braakdraak ikdenk dat er niemand tegen u is maar je moet toch zelf beseffen dat het spijtig is dat die vis zo aan zijn einde moet komen.Bij ons wordt er zo niet gevist en het is best ook want de groenen zouden er nogal opsspringen.Ik hoop dat je van gedacht veranderd en de vis terugzet.Denk aan de jeugd, elke vis die je dood is er een die zich niet meer kan voortplanten.vele visgroeten rudy
het gaat hier niet om feit wie de meeste vis vangt maar wel om het feit dat duivenmest onmisbaar is in de voornvisserij (vooral op kanalen en stromend water) gebruik het in combinatie met je normaal voorn voeder en je zal zien dat het meer voorn aantrekt
groeten van Kantvisser
Groeten van Kantvisser
Bart Van Peborgh
Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
Koning 2004
Dus als ik het goed begrijp moet je de duivenmest eerst nat maken en tot een papje roeren.
Dan op een doekje doen en je hengel mee poetsen.
Is dat voor de slijtage of voor de reuk??
En wat voor doekje moet ik gebruiken??
Reageer