onderlijntjes maken

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Guus Leer
    Newbie
    • 28-01-2003
    • 6

Tast die secondenlijm het nylon niet aan???

Nee,nooit last van gehad.

Lijnbreuk bij zware vis??

Kwestie van materiaal aanpassen aan de omstandigheden. 6/00 onderlijn is in de winter met de vaste stok niet overdreven. In het voorjaar wordt dat al gauw 10/00 of 12/00, in combinatie met wat sterker elastiek en grotere haken. Normaal begin ik met 8/00 en haakje 18 en kijk ik wat voor vis er te vangen is. Met de feeder nooit dunner dan 10/00, normaal 12/00, in combinatie met een nylon voorslag en gevlochten lijn. In het echte 'buitenwater'(rivier) met zware vis en zware korven wordt natuurlijk stevig opgeschaald.

Groeten,
    Guus

Reageer

• Mc.Queen
      Sportvisser
      • 19-09-2003
      • 577

Hallo Guus,
      (Een beetje afwijkend nu van de vraag)!
      Maar met welke voorslagen qua dikte vis je dan in Nederland,en wat voor korven gebruik je dan?
      Groetjes Mc.Queen!!!
      Greetings Mc.Queen!!!
      Tot volgende Maandag!!!

Reageer

• Deputy
        Sportvisser

• 04-02-2002
        • 606
        • Lille

Mc queen,
        veel hangt vanhet water af. Er zijn waters waar je makkelijk een 25°° onderlijn mag steken en vissen met een 6 van haak !!!!

Wat het aanknoppen betreft : ik gebruik steeds de matchman. Zeer makkelijk en vooral bij vries geen probleem om een 20 of kleiner aan te knopen EN ik verlies amper 1 cm draad bij het aanzetten.
        Ook geen beschadiging van de onderlijn
        groetjes van Deputy Dog

---------------------------
        http://www.deputy.bewoner.antwerpen.be/
        http://www.marcelvandeneynde.be

Reageer

• lex

Hoi,

Ik heb zelf ook ooit een opstelling gemaakt met zo'n zwart apparaatje. Een paar weken later kwam ik bij Vlemmix in Tilburg en zag daar een Haakaanzetter liggen. Ik heb dat ding toen gekocht en het werkt perfect. Het is hetzelfde principe als dat van SENSAS alleen is het 35/40 € goedkoper.
          Ik hoop dat julie er iets aan hebben.

Groetjes,
          Lex.

Reageer

• Penno Pennenramp

Rot toch op Lex
            Dat ding van SENSAS is echt niet 35/40 euro goedkoper als bij Vlemmix.
            Ik weet wel dat je bij SENSAS kwalitiet heb en bij vlemmix niet of moet ik Raven zeggen

later

Reageer

• lex

Ook goedemiddag,

Een beetje normaal aanspreken kan ook vind je niet??
              Als je goed kunt lezen had je begrepen dat het apparaatje van sensas duurder is dan dat van vlemmix.
              Als je zegt dat Vlemmix/Raven geen kwaliteit levert ben je toch niet helemaal goed ingelicht.
              Sinds de overname door Raven worden de klanten weer met respect behandeld. Dat was in het verleden inderdaad wel wat anders.
              Ook de service naar de klanten toe is zeker met 100% verbeterd.
              De kwaliteit van de verkochte spullen is vooruit gegaan.
              Vroeger werden heel veel dingen voor een prikkie nagemaakt en verkocht.
              Tegenwoordig wordt hier veel meer aandacht aan besteed.
              Blijf niet in het verleden hangen.

Groeten,
              Lex.

Reageer

• Deputy
                Sportvisser

• 04-02-2002
                • 606
                • Lille

Heren,

het is een goed ding en zal hier en daar wat van prijs verschillen.
                Daar hoeft geen ruzie over gemaakt.

Vissen verzacht de zeden (of was het iets anders) :upsidown:
                groetjes van Deputy Dog

---------------------------
                http://www.deputy.bewoner.antwerpen.be/
                http://www.marcelvandeneynde.be

Reageer

• lex

Sorry Deputy,je hebt gelijk.

Groeten,
                  Lex

Reageer

• robson
                    Banned
                    • 30-12-2002
                    • 289

Vlemmix is niet overgenomen door Raven maar heeft wel de naam meegenomen en al de rest dat er was , de grote geldschieter is Bruins , Ultimate ...

Sensas heeft nu ook een mooi instrumentje om lusjes te maken , nog beter als de looptyer van sensas .
                    groetjes,
                    robson

Reageer

• lex

Hoi Robson,

Volgens mij is Vlemmix wel degelijk overgenomen door Raven, aangezien het personeel van Vlemmix de winkel in Roosendaal draaiende houdt. Ook is het zo dat Dion Raven (de eigenaar van Raven) in Tilburg tijdens de pasjesdagen alles in de gaten hield en zelfs personeel van Raven Lelystad ook bij Vlemmix stond te verkopen.

Groeten,
                      Lex.

Reageer

• robson
                        Banned
                        • 30-12-2002
                        • 289

Ja ik weet het lex , daarom zei ik ook dat vlemmix en al de rest is overgenomen omdat vlemmix denkelijk in geldproblemen zat,maar het grootste deel is betaald met het geld van ultimate , kijk maar eens in de winkels , je zal bijna alleen maar klein en ook groot gerief vinden van ultimate .

groetjes,
                        robson
                        Ps raven zal dit jaar nog 2 winkels sluiten , 1 dicht bij de grens met belgie en 1 grote in nederland !!!
                        :notsure:

[Gewijzigd door robson op dinsdag 4 februari 2003 @ 23:05]

Reageer

• lex

Hoi Robson,

Ik weet dat Raven zijn vestiging in Roosendaal binnen drie weken gaat sluiten. Van die andere grote winkel weet ik nog niets.
                          Ik zal eens informeren welke en laat het dan wel weten.

Groeten,
                          Lex.

Reageer

• robson
                            Banned
                            • 30-12-2002
                            • 289

hoi lex ,
                            Ik denk dat het een winkel moet zijn in Amsterdam of Rotterdam , ik ben niet zeker in welke stad .

groetjes ,
                            Robson

Reageer

• lex

Hoi Robson,

Ik heb geinformeerd en er gaat verder niets veranderen bij Raven/vlemmix. Alleen Roosendaal gaat sluiten.
                              Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag van je.

Groeten,

Lex

Reageer

• [vlemmix]_aazor

nou dan zal ik het maar zeggen mijn baas is dion raven en niet meer dre vlemmix en wij blijven gewoon vlemmix alleen met nieuwe baas en zeker niet bruins /ultimate

wat ik wel jammer vindt is dat hier mensen zijn die vanalles gaan roepen
                                terwijl ze niet eens helemaal weten hoe het zit
                                denk a.u.b. voort eerst even na of uw bron nu wel zo betrouwbaar is
                                die van mij wel (dion raven)
                                oja en dat vlemmix in geld nood zat is de volgende leugen
                                dre vlemmix had er gewoon geen zin meer in
                                en is gewoon een nieuwe (dieren winkel) begonnen aan de overkand van de straat
                                in een kompleet vernieuwd en groot pand hoezo geld nood zwaai maar een keer naar hem als hij met zijn mercedes cabrio langs komt rijden

groetjes aazor

[Gewijzigd door [vlemmix]_aazor op woensdag 12 februari 2003 @ 18:59]

[Gewijzigd door [vlemmix]_aazor op woensdag 12 februari 2003 @ 18:59]

Reageer

Working...