Ik heb 25 jaar in Westerlee gewoond en moest altijd op de fiets aan het vissen toen ik nog geen rijbewijs had. We gingen dan vaak naar het Meedenerdiep. We zaten altijd tussen het gemaal en de spoorbrug in. Daar is het inderdaad iets dieper, maar wel een goede stek voor snoek en zeelt. Aan de andere kant van het gemaal nooit gevist. Wel zaten er soms karpervissers. Weet niet of ze wat vingen. Als je aan de achterkant van het gemaal staat zie je daar een soort bos. Daar zit een kolkje midden in waar het stikt van de zeelt. Weet niet of je er mag vissen trouwens.
nog gevist vandaag
Collapse
X
-
-
Voor het gemaal heb ik wel snoek gehad, maar bleef meestal rond de 60 cm steken.
Meestal na het stuwen.
Dat bosje aan de zijkant bedoel je?
Daar achter ligt wel een brede sloot maar die is meestal voor het merendeel dichtgegroeit met planten en alg.
Haven van winschoten, mag je daar komen dan?
Meende dat daar borden stonden?Reageer
-
Neee bedoel echt een kolkje. Richting Westerlee zeg maar.Voor het gemaal heb ik wel snoek gehad, maar bleef meestal rond de 60 cm steken.
Meestal na het stuwen.
Dat bosje aan de zijkant bedoel je?
Daar achter ligt wel een brede sloot maar die is meestal voor het merendeel dichtgegroeit met planten en alg.
Haven van winschoten, mag je daar komen dan?
Meende dat daar borden stonden?
In de haven zelf mag je niet komen. Op de Renselkade bij Steenhuis mag je wel zitten.Team Bobs hengelsport Prinz Royal
Team Attrafish NederlandReageer
-
Team Bobs hengelsport Prinz Royal
-
@ Martin, kolkje gevonden.
Had een ander struikgewas voor ogen.
Ok, haven van winschoten.
Aankomend weekend wat te doen dus.
Dus als je 2 eskimo's ziet zitten, zijn wij dat...........
..........Als ik de weersvoorspellingen mag geloven..............Reageer
-
Eigenlijk moet je met minimaal op 9 meter vissen, dan zit je sowieso op het diepste stuk. Op 13 wordt het weer ondieper!Team Bobs hengelsport Prinz Royal
-
Reageer
-
Reageer
-
Bedankt, zal even mijn maat influiten als hij zaterdag wat te doen heeft.Reageer
-
Reageer
-
Komen we elkaar mischien wel tegen.
We zijn duidelijk herkenbaar.
Grote russische pantzer als vervoersmiddel, kan niet missen ( grijze Lada ).
Dus schroom niet.Reageer
-
Team Bobs hengelsport Prinz Royal
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer