Ik heb een Shimano Antaris medium feeder en een Shimano Technicum Heavey Feeder. Nu had ik op de Shimano Technium Heavey gevlochten lijn met een voorslag van 23/00. In het begin was het wel even wennen de gevlochten lijn , maar beviel toch goed.
Toch ben ik op allebei de feeders weer overgestapt op 18/00 nijlon. met weinig rek, wat ik toch wel prettiger vindt vissen. Maar nu is de vraag , moet ik bij 18/00 nijlon nog een voorslag maken van b.v. 23/00 ???
Groeten van Gerard
Toch ben ik op allebei de feeders weer overgestapt op 18/00 nijlon. met weinig rek, wat ik toch wel prettiger vindt vissen. Maar nu is de vraag , moet ik bij 18/00 nijlon nog een voorslag maken van b.v. 23/00 ???
Groeten van Gerard

.......

. T is trouwens niet zo, dat je draad steeds op dezelfde plek op het topoog komt, tijdens het ingooien, want als ik met een nieuwe vissessie begin, moet ik eerst een nieuwe wartel een mn lijn knopen. Het kost je elke keer toch nog een cm of 10 lijn. Dit is toch 10x minder dan de meter die je nodig hebt voor je montage, plus het voordeel dat je snel van montage kan wisselen.
Reageer