Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Tja je aas kan maar niet goed genoeg gemixed worden. Ik bevestig mijn boormachinen in een kolom. Hierin hang ik een Hilti TE 2-M SDS + pneumatische boorhamer. Hierin bevestig ik een een metalen garder welke het aas, een kleine 2 kilo een klein uurtje staat te mixen. Om de 10 minuten ga ik kijken en zo nodig spuit ik met een plantenspuit het voer wat nat. Na een klein uurtje leg ik het voer op een schub buk machine waar het automatisch wordt gezeefd. tegelijkertijd wordt er warme lucht met de Fohn van mijn vrouw toegevoegd voor volledige beluchting
.
Jurgen
mijn advies maak er twee uur van,goede ervaringen mee
mvg,
hendrik
veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is
Reageer