Visma 2011 Discussietopic

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Foxdonut
    I have a bream!

• 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

Visma 2011 Discussietopic

Hallo mannen!

Eind maart staat de VISMA 2011 alweer voor de deur. Op de beurs natuurlijk de nodige m2 materiaal en hengelsportnieuwtjes waar we als sportvisser ons hart weer kunnen ophalen.

Inhoud deze topic:

Gaan jullie deze beurs ook bezoeken? En zo ja, heeft er iets jullie speciale aandacht?
    Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....
  • Foxdonut
    I have a bream!

• 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

Laat ik maar de aftrap geven. Ik ben erg benieuwd naar de shimano vaste stokken. Ik hoop dat er een paar uitgestald liggen zodat ik eens eentje kan vastpakken en kijken hoe de balans nou is.

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe preston producten.Zoals de river rod etc etc. (ook benieuwd naar de inception molens)
    En natuurlijk hoe het method feederen nog verder aan het groeien is.

Daarnaast hoop ik op een sensas stand de nieuwe windbeater dobbers uit het 2011 pakket te kunnen vinden. Tegengekomen in een bijlage bij een engels visblad maar nog nergens op het internet kunnen vinden.
    Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Reageer

• Ron
      Met enige kennis...
      • 06-02-2002
      • 356
      • Willemstad

Preston heb ook nieuwe stokken en nog wel goedkoper.
      Sensas en Mondial is altijd wel interessant om te bekijken.
      Prutsvisser

Reageer

• henkus
        Met enige kennis...

• 23-12-2008
        • 457
        • hoogmade

Ga er denk wel heen, heel veel echt nieuwe dingen verwacht ik niet te zien.

Het is altijd wel een leuke stap het nieuw seizoen in, en een leuke aankoop is makkelijk gedaan, maar ik verwacht eigenlijk geen schokkende onthullingen.

Reageer

• eelke
          Frequent aanwezig
          • 24-11-2002
          • 163
          • Nederland

Als het maar even kan dan ga ik er zeker naar toe, hoort er bij. Ik heb verleden jaar de Visma bezocht na een aantal jaren overgeslagen te hebben, vond het beter dan een aantal jaar terug.

Dit jaar ga ik goed kijken naar de vaste stokken, ik ben benieuwd naar de stokken van Verpa bijvoorbeeld. De sensas stand is ook altijd vaste prik.
          groeten,
          Eelke

Reageer

• Foxdonut
            I have a bream!

• 09-04-2010
            • 1237
            • Gro

En niet te vergeten een lekkere pint drinken in het Ierse cafe!
            Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Reageer

• oranjekanaal
              wke

• 14-05-2010
              • 10
              • emmen

ik ga voor wat koopjes op gebied van kunstaas ed, de shimano stand is ook een vaste prik met name voor de feeders,
              en natuurlijk de rivestand, dat cafe zal nie worden met een rit naar emmen voor de boeg,.

Reageer

• preston-freak
                wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                • 1834
                • Oss

Ik bezoek beurzen alleen voor het witvissen en dan heb ik genoeg aan de beurs in Utrecht (volgend jaar Den Bosch). Stuk goedkoper ook nog eens, alleen al die parkeerprijzen van Ahoy zijn belachelijk.
                Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Bollekneiter
                  Met enige kennis...

• 11-02-2010
                  • 479
                  • Amsterdam

@Preston-freak,

Wanneer/waar is die beurs in Utrecht? Ik wou namelijk naar de Visma gaan, maar naar alle waarschijnlijkheid ben ik dan verhinderd. De door jou genoemde beurs kan een goed alternatief zijn

Reageer

• preston-freak
                    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                    • 1834
                    • Oss

De beurs in Utrecht in de Veemarkthallen is al geweest in november. Dit jaar in de Brabanthallen in Den Bosch.
                    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• fpulles
                      omgeturnd

• 15-02-2008
                      • 1260
                      • Eindhoven

Oorspronkelijk geplaatst door Foxdonut
                      Laat ik maar de aftrap geven. Ik ben erg benieuwd naar de shimano vaste stokken. Ik hoop dat er een paar uitgestald liggen zodat ik eens eentje kan vastpakken en kijken hoe de balans nou is.

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe preston producten.Zoals de river rod etc etc. (ook benieuwd naar de inception molens)
                      En natuurlijk hoe het method feederen nog verder aan het groeien is.

Daarnaast hoop ik op een sensas stand de nieuwe windbeater dobbers uit het 2011 pakket te kunnen vinden. Tegengekomen in een bijlage bij een engels visblad maar nog nergens op het internet kunnen vinden.
                      River rods zijn wederom hele beste stokken. Alleen de ogen van de toppen, met name van de 14'2 en 13'8 zijn veel te klein. Je kunt er niet met goed fatsoen met een voorslag mee vissen. Echt een miskleun vind ik die Dhr van der Stad zich aan mag rekenen.

De inception is een toppertje. Durf hem naast een twinpower te leggen.

Frank
                      oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• Kingfisher
                        Wedstrijdvisser

• 10-02-2010
                        • 148
                        • Woerden

Voor mij altijd de traditionele aftrap van het seizoen, dus uit traditie ga ik er altijd wel ff kijken.
                        Biertje en een happie halen bij de Irish Pub en je komt ook altijd wel met wat leuke spulletjes thuis
                        Ga toch vissen!

Reageer

Working...