Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Hoeveel rive en milo's heb je al versleten
Ik rij in een citroen berlingo maar om nou te zeggen dat hij in de zelfde klasse zit als een mercedes of een masserati Maar ik ben er dik tevreden mee En hij rijdt heel goed Maar verder slaat ieder vergelijking nergens op En ik ruim hem nog niet op
Het valt me op dat veel mensen geen goed woord over hebben over 'namakers'.Over de Q-box waren er ook veel mensen die er geen goed woord voor hadden.Waarom moet alles zoveel geld kosten?
Waarom is een JVS Of ultimate (Q-box) niet evengoed als een rive of milo
ok heb er nog nooit opgezeten,maar waarom zijn die kisten slechter dan rive?omdat ze goedkoper zijn en dan automatisch slecht?
En de JVS kost tog nog 600euro....
Waar haal jij de informatie vandaan dat een rive vele malen beter is dan een jvs?
Ik heb er het met een paar mensen over gehad, die op een rive vissen.. Die vissen al dik 20 jaar ze hebben op mijn kist gezeten maar zeggen dat het niet veel anders is..
Volgensmij gaat dit bij jou puur om naam en prijsklasse maar de kist kost ook een dikke €600..
Na maken misschien ben wel wat bevooroordeeld Ik zit al een jaartje of 15 op m,n rive kist En ik vis een keertje of drie in de week Dus het gebruik is dus vrij intensief En als ik dan zeg dat ik er nog nooit geen stuiver onkosten aan heb gehad Kan ik niet anders zeggen dat ik er een prima viskist aan heb Maar over dat namaak het hoeft per defenitie geen rommel te zijn Ik ben alleen bang dat die dingen het niet zo lang uit houden Maar dat zal de tijd leren Ik weet ook nog dat de eerste japanse auto's hier op de weg kwamen Die waren ook prachtig nagemaakt naar Americaan's en europese modellen En om nou te zeggen dat die Japanners barrels maken Dus laten we de tijd een kans geven
Maar het blijft natuurlijk mee liften op het sucses van de gerenomeerde merken En zo ook een graantje mee te pikken
Reageer