elastiek

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

Ik gebruik ook g-line enkel op de vaste hengel 80% van mijn tuigen [50 stuks] hebben een lijn dikte van 14/00 en daar onder bind ik 12/00 of 10/00 ,maar in principe altijd 12 onder, behalve brasem en bliek, kan ik met dit systeem alles tillen [voorn]en altijd met het lus in lus systeem ,ik heb het nog nooit mee gemaakt dat het lus systeem faalde Bijna ieder een in de club vist met dit systeem ,en ik hoor nooit over problemen .Vandaag b,v 11e plaats met 45 vissen gewicht 14,200,een platte moeten scheppen ,de rest zo in het handje .dus zeg het maar.
    Groeten van Jan de visser

Reageer

• jeroenk
      zolang er geen ijs ligt..
      • 27-12-2005
      • 1490
      • Oldebroek

tja.. ik weet wel hoe ik die knoop moet leggen. ik het thuis getest. ik kon het redelijk snel kappot trekken. ivm de connector

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

[/quote]

wie verkoopt dit ,die rubbertjes dan hé

Reageer

• Robin
          Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
          • 490
          • Meerssen

even een ander vraagje:

heb nu een topset met elastiek, maat 5 (Kamasan 0.9mm elastiek)
          Wil voor komend seizoen ook in mijn tweede topset van elastiek voorzien. Maar dan 2 maatjes dikker voor de echte grote platte. zat dus te denken aan maat 7, welke maat topbus kan ik het beste gebruiken voor een elastiek 1,20 mm? (er zijn zo veel berichten over elastiek etc. te vinden maar zie daardoor door de bomen het bos niet meer)
          groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"

Reageer

• Jakob
            <*{{{{><(

• 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber

wie verkoopt dit ,die rubbertjes dan hé[/QUOTE]

Martijn, ik had dit niet gezien, ik stuur je wel even een paar van die dingen op.

Gr. Jakob

Reageer

• KOELI3
              sensassupper pur sang

• 23-11-2007
              • 162
              • Heerlen

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
              wie verkoopt dit ,die rubbertjes dan hé

Elke hengelsportzaak die browning verkoopt, kan ook aan dier rubbertjes komen. Worden verdeeld door browning/zebco.
              Groeten,

Marc

TEAMSENSAS.NL

Reageer

• KOELI3
                sensassupper pur sang

• 23-11-2007
                • 162
                • Heerlen

Oorspronkelijk geplaatst door Robin
                even een ander vraagje:

heb nu een topset met elastiek, maat 5 (Kamasan 0.9mm elastiek)
                Wil voor komend seizoen ook in mijn tweede topset van elastiek voorzien. Maar dan 2 maatjes dikker voor de echte grote platte. zat dus te denken aan maat 7, welke maat topbus kan ik het beste gebruiken voor een elastiek 1,20 mm? (er zijn zo veel berichten over elastiek etc. te vinden maar zie daardoor door de bomen het bos niet meer)
                Robin, ik zou een interne bus met een opening van 2 mm pakken. Echter hoe groter de opening, des te beter de werking van de elastiek. Veel mensen wensen echter niet teveel van hun top te verliezen en kiezen vaak voor een externe bus met opening 1.6 of 1.8 mm. Ik snij liever 15 cm meer van de top af met een betere werking van het elastiek.
                Groeten,

Marc

TEAMSENSAS.NL

Reageer

Working...