Hallo,Na tijd niet meer te hebben gevist, ben ik van plan weer hengdltje uit te gooien. Bij ons in de buurt is visvereniging waar je geen pas nodig hebt, en dat is in mijn geval wel handig aangezien ik erg beperkt in tijd ben. Ik wil graag jullie mening, enwel hetvolgende:Ik wil weer naar de vijver en dan met zo compact en niet meer als nodig materiaal. Je mag er met 2 hengels vissen, en er zit voornamelijk brasem, voorn en karper.Dus wat is jullie suggestie?Alvast bedankt.
wat neem ik mee?
Collapse
X
-
Helpat als je bij die vereniging aan sluit dan ben je wel beperkt met het viswater want je kan dan niet even naar een ander water toe om dat je geen vispas heb. vr/gr Wim
-
Gewoon een tasje ( bigshopper ) een klein trommeltje voor wat klein materiaal zoals:
Peilloodje, klosje nylon ( 12/14 honderste ) wat dobbertjes, doosje met loodjes en onderlijnen ( of complete tuigjes ).
Onthakingsschaartje of stekertje, oude doek.
Madenbak/ voerbak.
Schepnet, hengelsteunen en een hengel.
Denk wel dat je het belangrijkste dan wel hebt.
Maar zou ten zeerste wel aanraden om een vispas aan te schaffen,
kan natuurlijk nooit kwaad.Reageer
-
Ik zou beginnen met een vaste hengel van rond de 9,5 meter.
Spro heeft de cresta serie en zijn in mijn optiek fijne stokken en niet al te duur.Reageer
-
Volgens mij heb je dan wel de kleine vispas nodig, zoals je voorheen altijd een akte moest hebben.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer