Gekocht oktober 2011, nog steeds niet gekregen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • msahc
    Newbie

• 05-03-2008
    • 4
    • Aartselaar =belgie

Gekocht oktober 2011, nog steeds niet gekregen

Hoi,

Wij kochten met meerdere een zitksit Ultimate Q-match, en betaalde alle onderdelen.
    Vandaag 6 maanden later nog steeds niet geleverd. Wie gelooft zoiets nog vandaag?

Verder heb ik nog een vraag: hoe noemt men in het jargon de draagbare extra losse laden voor vistuigjes in te verzamelen?
    Ik kan het met de beste wil niet vinden op het internet.

Met dank voor je tijd en raad.

Msahc
  • Rolla
    Allroundvisser

• 03-05-2009
    • 2432
    • Ter Apel

Zowiezo zou ik iets wat nog geleverd moet worden niet vooraf betalen, maar daar heb je nu niets meer aan.
    Je kunt het beste terug gaan naar je leverancier en je geld terugvragen en voor een andere zitkist gaan kijken.

Er is laatst door BVA Auctions wat hengelsportmateriaal van Ultimate Hengelsport geveild. Geen idee of dat een voorteken is dat ze in financiele problemen zitten.
    Aangezien jij al zes maanden op een Qbox zit te wachten heb ik mijn bedenkingen wel.
    Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• sven
      Met enige kennis...
      • 17-10-2003
      • 396
      • Venlo

Ultimate is vorig jaar of net iets daarvoor failliet geweest,ik kon namelijk in de winkel waar ik kom geen reservedeel meer krijgen van een kapotte hengel.
      groeten sven

Reageer

• Rolf1979
        Newbie

• 19-09-2010
        • 42
        • Eexterzandvoort

Ultimate is inderdaad al enige tijd failliet dus die kist komt toch echt niet meer.

Reageer

• SvVoorden
          Sportvisser
          • 26-07-2002
          • 747
          • Woerden

Ultimate is inderdaad failliet gegaan in 2009. Alles van Ultimate is destijds geveild op BVA.
          Vervolgens is Ultimate opnieuw opgestart met behoud van een aantal produkten waaronder het Q-match label. Deze kist kun je dus nog steeds nieuwe bestellen.

De laatste tijd is Ultimate vlgs mij haar magazijn aan het leeg verkopen op BVA en daar stonden ook een aantal seatboxen op. Een goed teken is het niet maar vlgs mij is het nieuwe Ultimate nog niet failliet.

Zo tussenstuk is een lade, een tray, een bak. Zoek anders op google naar Q-match seatbox onderdelen, wie weet vind je dan wat.

Als je al een half jaar wacht ziet het er niet best uit.
          Succes Sjaak
          Sjaak van Voorden

Reageer

• Rolf1979
            Newbie

• 19-09-2010
            • 42
            • Eexterzandvoort

Het doorgestarte bedrijf bestaat nog wel. O.a. Rozemeijer is er ook een label van. Ik denk dat die magazijnvoorraden die zijn verkocht via BVA (een maandje geleden zag ik er nog 1 voorbij komen) nog eigendom waren van het oude bedrijf.

Reageer

Working...