vangsten juliana kanaal

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • frenk
    Frequent aanwezig

• 10-03-2009
    • 128
    • beesel

vangsten juliana kanaal

Hallo

Hoe zijn momenteel de vangsten aan het Juliana kanaal ter hoogte van Urmond, a.s. Zondag heb ik er een wedstrijd van Oud Stein vraag me af als er nog iets gevangen wordt ???

Groetjes Frenk.
  • frenk
    Frequent aanwezig

• 10-03-2009
    • 128
    • beesel

Hallo

Het was dramatisch slecht aan het Juliana kanaal in urmond, mijn vak wordt gewonnen met 4 dikke voorns op 4 uur vissen dat is erg weinig als je dan bedenkt dat vele goede vissers net als ik nog steeds wachten op de 1e beet dan weet je dat het gewoon bagger was.
    Aan de organisatie heeft het niet gelegen die was net als ieder jaar dik in orde !!!

Groetjes Frenk.

Reageer

• T3RR0R
      Dacht dat ik beet had

• 15-09-2007
      • 980
      • Heerlen

Hoi Frenk,

Was inderdaad weer ellende. Wedstrijd wordt gewonnen met 8 vissen 3770gr. Mijn maat wordt 2e met 5 voorns 2450gr.
      Ik had er 1 a 320gr. Jammer voor de organisatie, krijgen toch steeds minder vissers(begrijpelijk). Ik weet nog dat we met ruim boven de 130 vissers zaten daar.
      Dit alles na die rampzalige gifdoorstroom een paar jaar terug. Toch hoop ik op een herstel van dit prachtige water. Wat trouwens wel opvallend is, dat er door verschillende feederaars wel nog redelijk vis gevangen wordt.

Groet,

Marco
      Lid Team Sensas Punt NL
      marco@breamteam.nl
      http://www.teamsensas.nl/

Reageer

• frenk
        Frequent aanwezig

• 10-03-2009
        • 128
        • beesel

Hallo Marco

Inderdaad erg jammer want dit stukje kanaal is werkelijk een mooi gedeelte, en je hoeft bijna nergens echt ver te lopen.
        Toch geven we niet op volgend jaar ben ik weer van de partij want dit is traditioneel de afsluitende wedstrijd voor mij van het jaar daarna ga ik samen met mijn maat gewoon nog wat vissen op een zaterdag of zondag als het weertje het toelaat.
        Heb gelezen op de site van SVL dat de selectie wedstrijd voor het volgend jaar op het Lateraal kanaal is kunnen we daar ook weer de visjes bij elkaar schrapen.

Groetjes frenk.

Reageer

Working...