fox matrix paraplu

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry

• 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

fox matrix paraplu

heeft iemand ervaring met deze paraplu van fox en dan de duurdere versie van 89,95.ik wil hem graag kopen maar via via hoorde ik dat het een miskoop was maar je moet niet alles geloven wat wat mensen zeggen dus is iemand in het bezit van deze fox matrix paraplu en bevestigen of het echt een miskoop is of niet?
  • moi
    Frequent aanwezig

• 02-09-2009
    • 144
    • veendam

moi

prima paraplu niks mis mee

moi

Reageer

• vislood
      Sportvisser
      • 18-03-2003
      • 717
      • Grubbenvorst

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe paraplu, maar niet zo'n grote met fiber baleinen en geen opzichtige kleur. Die van Preston vind ik mooi maar felblauw werkt volgens mij als een vogel of visverschrikker en hij is te groot. Mijn argument is dat een grote paraplu veel te veel wind vangt.
      Groetjes Ruud

Reageer

• eitcbv
        Doe wat je goed dunkt!
        • 24-12-2005
        • 192
        • nabij Steenwijk

Vislood ik snap niet helemaal dat je moeite hebt met een grote paraplu die dan weer teveel winnd vangt..... Je wilt toch juist breeduit kunnen zitten, uit de wind kunnen zitten? Ikzelf zet altijd mijn paraplu op met RVS steunen die ik de paraplu kan draaien..... gewoon de paraplu zodanig knikken dat ie alle wind vangt en dan de RVS steunen (minstens een meter!) gewoon lekker in de grond priken en je zit helaal droog en uit de wind. Als mensen een araplu opzetten zetten zonder de daarvoor bedoelde steunen die ervoor zijn dan roep je de problemen zelf op je af hoor altijd zeuren de mensen achteraf: die paraplu is niet sterk genoeg, weer geknakt, dubbelgeslagen het is maar hoe je de boel zelf vastzet dus niet met lijen maar juist met keiharde RVS steunen die je in de paraplustangen draait... er zijn daar speciale adapters voor te koop deze kun je beter aanschaffen dan dat je "paraplops" weer aan flarden is gewaaid.....
        Fishing is a way of life!!!

Reageer

Working...