hallo ik heb ook een koppelwedstrijd op de brielsemaas van avicentra en hv de watergeus als dat dezelfde wedstrijd is van jullie hoe kan ik jullie dan herkennen ik neem aan van de berichten dat er 1 van jullie in een c.f.m pak rond loopt is dat soms van champions feed voer (kan ik dan gelijk een 25 kilo baal bij jullie kopen groeten een sportvisser
drama vandaag
Collapse
X
-
-
Zondag zijn wij ook van de partij op de Brielse maas.
Ik hoop dat de vangst en het weer mee zitten.Groet John.
www.baitstore.nlReageer
-
-
dat is dezelfde ja leuk man hoe herken ik jou?Oorspronkelijk geplaatst door vis liefhebber
hallo ik heb ook een koppelwedstrijd op de brielsemaas van avicentra en hv de watergeus als dat dezelfde wedstrijd is van jullie hoe kan ik jullie dan herkennen ik neem aan van de berichten dat er 1 van jullie in een c.f.m pak rond loopt is dat soms van champions feed voer (kan ik dan gelijk een 25 kilo baal bij jullie kopen groeten een sportvisser
doe je een roos in je knoopsgat
je herkend mij gauw genoeg ik rij in een oude blauwe berlingo met een olie spoor er achteraan ,en ik heb altijd een pet op
Reageer
-
oke ik wacht je bij de haven op spuiliefhebber want daar moet ik toch mijn bus neerzetten
tot zondag
Reageer
-
Ja wij zijn daar ook ,de cfm man ,met z,n vader maar ook de spuiliefhebber en Jan B zijn te bezichtigenOorspronkelijk geplaatst door vis liefhebber
weet je waar het verzamelen is ? zoniet laat maar ff weten dan vang ik je wel op We hadden vandaag onze wekelijkse wedstr En dat moest in de maas gebeuren En de vangsten zagen er goed uit Alleen de cfm was een beetje teleurgesteld Had 100 gr te weinig voor de 2e plaats Die was deze keer weg gelegt voor Jan BGroeten van Jan de visserReageer
-
wat komen jullie allemaal doen in de brielse maas geloven jullie soms niet dat we zoveel vis vangen ha ha Maar wel leuk met al die forum gasten toch !!Oorspronkelijk geplaatst door john van den broek
Zondag zijn wij ook van de partij op de Brielse maas.
Ik hoop dat de vangst en het weer mee zitten.Groeten van Jan de visserReageer
-
Dat wordt voor deze forum bezoekers een soort van 2e forumdag, na zaterdag in het hoge noorden. Maar over vis hoeft men niet bang te zijn, de vis was vandaag weer goed los op de Molenhaven.
Ja CfM is te herkennen aan kleding van CF en Maver een ietwat oversized postuur en een geurspoor.
~0 ~0Vissen zit in mijn bloed !!
Vaste hengel = Maver M3
Dobbers = Colmic en Drennan
Feeder = Shimano en Tri Cast
Voer = Champion FeedReageer
-
een geurspoor :redmoon:Oorspronkelijk geplaatst door cfm
Dat wordt voor deze forum bezoekers een soort van 2e forumdag, na zaterdag in het hoge noorden. Maar over vis hoeft men niet bang te zijn, de vis was vandaag weer goed los op de Molenhaven.
Ja CfM is te herkennen aan kleding van CF en Maver een ietwat oversized postuur en een geurspoor.
~0 ~0Reageer
-
Oorspronkelijk geplaatst door vis liefhebber
hallo ik heb ook een koppelwedstrijd op de brielsemaas van avicentra en hv de watergeus als dat dezelfde wedstrijd is van jullie hoe kan ik jullie dan herkennen ik neem aan van de berichten dat er 1 van jullie in een c.f.m pak rond loopt is dat soms van champions feed voer (kan ik dan gelijk een 25 kilo baal bij jullie kopen groeten een sportvisserNou zou ik haast marcel vergeten ,en in de organisatie ,en forumlidOorspronkelijk geplaatst door janb
Ja wij zijn daar ook ,de cfm man ,met z,n vader maar ook de spuiliefhebber en Jan B zijn te bezichtigen
weet je waar het verzamelen is ? zoniet laat maar ff weten dan vang ik je wel op We hadden vandaag onze wekelijkse wedstr En dat moest in de maas gebeuren En de vangsten zagen er goed uit Alleen de cfm was een beetje teleurgesteld Had 100 gr te weinig voor de 2e plaats Die was deze keer weg gelegt voor Jan B
Groeten van Jan de visserReageer
-
Oorspronkelijk geplaatst door vis liefhebber
hallo ik heb ook een koppelwedstrijd op de brielsemaas van avicentra en hv de watergeus als dat dezelfde wedstrijd is van jullie hoe kan ik jullie dan herkennen ik neem aan van de berichten dat er 1 van jullie in een c.f.m pak rond loopt is dat soms van champions feed voer (kan ik dan gelijk een 25 kilo baal bij jullie kopen groeten een sportvisserOorspronkelijk geplaatst door janb
Ja wij zijn daar ook ,de cfm man ,met z,n vader maar ook de spuiliefhebber en Jan B zijn te bezichtigen
weet je waar het verzamelen is ? zoniet laat maar ff weten dan vang ik je wel op We hadden vandaag onze wekelijkse wedstr En dat moest in de maas gebeuren En de vangsten zagen er goed uit Alleen de cfm was een beetje teleurgesteld Had 100 gr te weinig voor de 2e plaats Die was deze keer weg gelegt voor Jan Bnou wat waren de vangsten daar dan i.v.m met komende zondag ben ik wel nieuwgierig.Oorspronkelijk geplaatst door janb
Nou zou ik haast marcel vergeten ,en in de organisatie ,en forumlid
ik heb er weinig voor staan eigenlijk .Reageer
-
jullie kunnen net zo goed thuisblijven voor die koppel in brielle, onze jongens van hsv hvk doen namelijk mee

Reageer
-
echt nietOorspronkelijk geplaatst door antoinette
jullie kunnen net zo goed thuisblijven voor die koppel in brielle, onze jongens van hsv hvk doen namelijk mee
we gaan ze slachten
Reageer
-
Ik wist niet dat ze bij HVK ook wedstrijdvissers hadden :? :?
Ben benieuwd, misschien kunnen wij dan wat van ze leren :? :?
Ik wens ze bij deze veel succes
Vissen zit in mijn bloed !!
Vaste hengel = Maver M3
Dobbers = Colmic en Drennan
Feeder = Shimano en Tri Cast
Voer = Champion FeedReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

ke:
Reageer