drama vandaag

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • vis liefhebber
    Newbie
    • 23-05-2006
    • 14

we zullen zien maar thuisbijven nooit eerst zien dan geloven ik heb namelijk geinversteerd in heel goed voer champions feed heb daar hele goede berichten over gehoord nu maar hopen dat het waar is :?

de groeten allemaal en tot zondag (@)

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

championfeed ik zal jou daar eens even sterk in de gaten gaan houden vriend.
      weet ik gelijk of ik het nu wel of niet moet kopen.
      of niet een goed voer +slechte visser is ook geen goede combinatie ~0 ~0 ~0

Reageer

• cfm
        Quidquid discis, tibi dis
        • 12-04-2006
        • 94
        • Spijkenisse

Spuiliefhebber en vis liefhebber, het is heel simpel, als ik goed heb gevist komt dat door mij en mijn voer, heb ik slecht gevist dan komt dat altijd door het voer, want ik ben een goede visser
        Ja toch, niet dan (@) (@)
        Vissen zit in mijn bloed !!

Vaste hengel = Maver M3
        Dobbers = Colmic en Drennan
        Feeder = Shimano en Tri Cast
        Voer = Champion Feed

Reageer

• janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette

jullie kunnen net zo goed thuisblijven voor die koppel in brielle, onze jongens van hsv hvk doen namelijk mee
          Ja dat baart mij toch wel een beetje zorgen Met de winter competitie was Joop van de h v k ons ook al te slim af Maar twee keer op rij de watergeuzen de sloot in rijden ,dat gaat ze niet lukken Maar zondag avond weten we meer
          Groeten van Jan de visser

Reageer

• vis liefhebber
            Newbie
            • 23-05-2006
            • 14

nou nou cfm man jij durft ik wil dat dan wel een keer meemaken zullen we een keer afspreken dan

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

nou cfm ik begin er zelf maar over ,we hebben gefaald vandaag .
              wat een ***stek hadden we .
              balen ,wel gelachen hoor.
              @cfm en pa goed gedaan hoor

Reageer

• john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

Wi hadden ook niet de beste stek, B19 zaten wij. Een klere eind lopen voor 8 kg vis.
                Ook nog enkele kilo's kwijt geraakt in het groen voor in het water.

Rien en Rien Sr. , van harte gefeliciteerd met jullie vakwinst.
                Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

Cfm en je Pa van harte Met het resultaat van vandaag Een 2e plaats met 20 kg heel netjes En ik vind het ook fijn voor je dat je nou ook weer een vervanger voor je verloren gegane Trent heb kunnen bemachtigen Ik weet zeker dat je van dat stokje heel veel plezier zult hebben Ik hoop je er dan ook nog heel veel mee tegen te komen aan de water kant In het A vak is wel heel goed gevangen ,misschien moeten we a,s Woensdag daar wel gaan vissen Onder het hout zaten toch veel vissers boven de 20 kg Maar we hebben het er nog wel over Zal ik aan de spuiliefhebber vragen of je ook in zijn prive vijver mag komen vissen Lijkt me wel wat voor jou

Reageer

• janb
                    jan b
                    • 21-11-2005
                    • 1982
                    • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door john van den broek

Wi hadden ook niet de beste stek, B19 zaten wij. Een klere eind lopen voor 8 kg vis.
                    Ook nog enkele kilo's kwijt geraakt in het groen voor in het water.

Rien en Rien Sr. , van harte gefeliciteerd met jullie vakwinst.
                    Wij hadden ook geen al te beste stek op no 23 bijna 3kg echt heel erg slecht

Reageer

• spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door janb

Cfm en je Pa van harte Met het resultaat van vandaag Een 2e plaats met 20 kg heel netjes En ik vind het ook fijn voor je dat je nou ook weer een vervanger voor je verloren gegane Trent heb kunnen bemachtigen Ik weet zeker dat je van dat stokje heel veel plezier zult hebben Ik hoop je er dan ook nog heel veel mee tegen te komen aan de water kant In het A vak is wel heel goed gevangen ,misschien moeten we a,s Woensdag daar wel gaan vissen Onder het hout zaten toch veel vissers boven de 20 kg Maar we hebben het er nog wel over Zal ik aan de spuiliefhebber vragen of je ook in zijn prive vijver mag komen vissen Lijkt me wel wat voor jou
                      ik zal er over nadenken,ik laat natuurlijk niet iedere boer in m,n slootje

Reageer

• cfm
                        • 12-04-2006
                        • 94
                        • Spijkenisse

Heren, bedankt voor de felicitaties namens mij en mijn vader. Vandaag klopte alles, goede stek, vertrouwen in het voer, de juiste keuze gemaakt, en de slagroom op de taart ook het juiste lootje gekocht en hierdoor een
                        Tri Cast triune trophy gewonnen. Echt super, maar het mooiste is toch dat ik dit met mijn vader mocht meemaken.
                        Ik heb ook heerlijk geslapen. Jammer van jullie, slecht nummer doe je niets aan, volgende keer beter. Het ligt echt niet aan het voer hoor.
                        Bij deze ook mijn complimenten aan Kees van Avicentra en de jongens die hebben uitgezet. KLASSE !!

Vaste hengel = Maver M3
                        Voer = Champion Feed

Reageer

• Klaas Hoen
                          Met enige kennis...
                          • 09-04-2006
                          • 346
                          • gorredijk

goed gevist!!!
                          StuntelLaar

Reageer

• vis liefhebber
                            Newbie
                            • 23-05-2006
                            • 14

Nou Rien j.r en Rien s.r van harte,Maar wat een geluk hadden jullie toch.Begint al met loten nummer 16.En dan nog lootje nummer 320 kopen ongelooflijk ik zou gelijk een staatslot kopen.Maar toch hebben jullie goed gevist denk vooral je vader ha ha ha Nou veel vis plezier met je nieuwe hengel

groeten van m.............

Reageer

• vis liefhebber
                              Newbie
                              • 23-05-2006
                              • 14

Hallo Jan B onder het hout was helemaal niet goed alleen bij het bord werd meer dan 20 kilo gevangen je bent weer eens fout voorgelicht maar ik als je vriend zal het wel goed doen bij de hondekennel was het eigelijk het best de drie koppels die er zaten hadden allemaal meer dan 20 kilo en dan hebben ze nog niet bij de sloot en de steiger gezeten zo jan nu weet je het zeker

groeten van m ...........

Reageer

• cfm
                                • 12-04-2006
                                • 94
                                • Spijkenisse

Visliefhebber ik kan het nog niet geloven, loop al 2 maanden te klagen dat het allemaal tegen zit, vaak net naast de prijzen zit of dat het niet loopt. Maar gisteren was zo'n dag dat alles mee zat. Zelfs met het lootje, kan het allemaal nog niet geloven. Was vooral blij voor mijn vader, die heeft zoiets nog nooit meegemaakt. Super. Maar bij deze een tip voor alle vissers met pech, je ziet het er komt een dag dat alles op zijn plaats valt. Daarom moet deze topic ook aangepast worden; DRAMA VANDAAG, SUCCES MORGEN

Vaste hengel = Maver M3
                                Voer = Champion Feed

Reageer

Working...