wat is jullie mooiste prijs of ervaring die je hebt mee gemaakt..!!?
Wat is je mooiste prijs die je ooit hebt gewonnen met het vissen?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Toen ik voor de eerste keer meedeed aan het Drents kampioenschap voor de jeugd. Ik had 260 gram vis! En dat met 7 stuks! ~0 Ik zei tegen mijn moeder die mee was: "kom we gaan naar huis want dit is helemaal niks!" Vervolgens toch nog even besloten om naar de kroeg te gaan, en wat denk je? 1e prijs en dus rechtstreekse plaatsing voor het NK! Ik stond te trillen op mn benen toen!
Op het NK werd ik vervolgens 6e! en mocht ik 4x naselectie vissen, helaas weinig resultaat. De jaren daarop iedere keer wel geplaatst voor het NK maar helaas nooit meer wat geworden. Ben inmiddels 24 en heb dus al een aantal jaren geen recht meer op het NK jeugd
Boeze.
[Gewijzigd door Boeze op 04-28-06 at 10:33 AM]Pas bij 2 golven onder is het beet!Reageer
-
Dat was lang geleden, toen ik op mijn 18e clubkampioen werd. Ik was (of ben) de jongste kampioen, voor zo ver ik weet. Hetzelfde jaar werd ik bij een zndere club tweede en had de grootste vis van de competitie.
Nu ben ik blij dat ik weer ben gaan wedstrijd vissen, tot op heden heb ik weer leuk meegedaan (vind ik zelf)
6 mei voor het eerst weer een serieuse grote/open wedstrijd, als ik net zo vang als met oefenen, teken ik er voor.ryby ryby ryby i duzo rybReageer
-
gaat niet echt om de prijs, maar om de eer die je krijg...
maar die delfsblauwe borden blijven mooi...
en nk jeugd me 10de plek zal ik nooit vergeten met mij mooie plak
......
Reageer
-
Prijzen zijn inderdaad niet zo interresant voor mij.
3e plaats bij het NK jeugd op buitenwater was heel mooi. En 2 jaar geleden 2e individueel en 1e Korps bij de selectie wedstrijden.
En die blauwe borden. Die blijven inderdaad errug mooi
Erwinhttp://erwin.vist.nlReageer
-
ik viste vroeger ook voor de prijzen maar later ga je als je het beter bekijkt je afvragen "wat mot ik ermee".
dan tourden we in het weekeind door het hele land met een paar maten om wedstrijden af te struinen.
en als je dan kijkt wat dat kost ,kan je elke hoofdprijs in het land beter zelf kopen is veel voordeliger.
vissen hoort voor de lol te zijn.
vis alleen nog maar bij mijn vereniging ,kan je tenminste lachen met je buren.
paar keer zo'n koc ticket gewonnen ,dat was toen nog leuk maar die worden nu ook bijna allemaal onderhands gekocht om daar mee te doen.
ik vind dat wedstijdvissen wel een beetje zijn tijd heeft gehad. ~0Reageer
-
naja als je een wedstrijd vist dan betaal je 25€ inleg dan zou je dat tog oowk graag weer willen trug verdienen!StuntelLaar

Reageer
-
-
mijntes zijn:
Fries kampioen Jeugd 2004
Nederlands kampioen Jeugd 2005
Clubkampioen 2004StuntelLaar

Reageer
-
1973 3e plaats N K en een prachtig blauw bord ,en het volks lied ,is dat dan wat
En in 1998 de 24 uurs van wout van leeuwen En als prijs een koc ticket Dus vissen in de finale wat ook een geweldige ervaring was En verder nog wel wat hoogte punten Maar deze sprongen er wel uit En toch ook nog een keer club kampioen ,en weer een blauw bord
Ik stop er maar mee groeten van Jan de visser
Groeten van Jan de visserReageer
-
das niet niks..ik heb ook 2 blauwe borden!! mooiere ervaring bestaat er niet denk ik met het vissen! iedereen die staat voor je en je hebt het idee wat ik had e eerste plaats dat je dan het hoogst staat van allemaal heel apart gevoel was dat..maar super mooiStuntelLaar

Reageer
-
hallo,
alles gewonnen wat er maar te winnen viel in mijn streek en dat is natuurlijk leuk,nu een seizoen begonnen die op niets lijkt,maar tuurke junior(12jaar) heeft nu momenteel een 5op 5 in zijn klasse ,alles gewonnen,je gaat er nog van horen.
en dat geeft mij moed omdat de opvolging is verzekerd zeker omdat er zo weinig jonge gasten nog vissen en daar zouden we met zijn allen moeten aan meewerken.
grtjes tuurkeTIPS FOR TIPS
DE GOUDEN TIPGEVER
genomineerd voor de skynet blogs awards
GRT TUURKE (al meer dan 450.000 bezoekers!!!...waarvoor mijn dank!!!!!)
http://tuurkesvissite.skynetblogs.be
http://www.geersfishing.beReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer