Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
Nee die heb ik niet.Je kan dat toch zeker wel een beetje zelf indenken.Zo moeilijk is het niet.
Tuurlijk kan ik zelf wel wat indenken ..
Maar waarom zit jij op dit forum !!!!! Ook om het beste uit je hobby te halen 2 weten er altijd meer dan 1 Er is altijd wel iemand die een beter idee heeft over dingen monteren .
gr lolo
mocht er nou iemand zo'n bak overhebben en hem voor een leuk prijsje weg wilt doen dan hoor ik het graag ! het mooiste zou nog zijn incl. een houder voor op poten van een rive (dus 25mm).
mocht er nou iemand zo'n bak overhebben en hem voor een leuk prijsje weg wilt doen dan hoor ik het graag ! het mooiste zou nog zijn incl. een houder voor op poten van een rive (dus 25mm).
groet stefan
als je een aluminium lasser wist is het heel goed zelf te maken,rive klauwen van kuipers 5 euro de 2 beetje 20mm profiel en een bak
Hoi iedereen,
Even snel een reaktie op jullie discussie over aaskisten en dergelijke:
Ik was vrijdag j.l. in Belgie op een opendeurdag. Daar zag ik dat Rive ook dit soort kisten op de markt heeft gebracht.
Echter de prijs van die dingen was niet echt laag te noemen. Ik denk dat het gewoon weer de naam van een merk-artikel is die betaald moet worden.
Prachtig artikel om te zien moet ik zeggen: kobaltblauw en zoals gewoonlijk weer perfect afgewerkt.
Mijn eigen aaskist heb ik overigens zelf gemaakt. De bevestigingen voor m'n 25 mm poten van Rive en een telescoop armpje voor het deksel waren het duurste. Mij heeft het alles bij elkaar 40 euri gekost.
Die grijze kisten worden ook gebruikt in fabrieks magazijnen je kan kijken naar "Schäfer" Schäfer shop online . zo'n kist kost daar ongeveer 7,- Euro
Even kijken en zelf uitzoeken wat je nodig hebt.
" Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)
Die grijze kisten worden ook gebruikt in fabrieks magazijnen je kan kijken naar "Schäfer" Schäfer shop online . zo'n kist kost daar ongeveer 7,- Euro
Even kijken en zelf uitzoeken wat je nodig hebt.
Nou Rene als je er 2 voor me wilt bestellen graag.
Mij lukt het niet voor die prijs zo grijze kist te krijgen voor dat geld met deksel.
Reageer