en als je dan die topcompetitie wint????

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

en als je dan die topcompetitie wint????

wat zegt dat dan over die vissers,ik zit wel eens te lezen wat een zeldzame trieste vangsten ze boeken.
    waarom moet je hier aan meedoen?
    ze proberen geloof ik de slechtste wateren van het land op te zoeken,wat ze moeiteloos lukt.

en dan moet je het hele land doorkarren,waarom is dit leuk.
    wie weet dat?
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

Spuivisser,de top competitie Er zullen best mensen zijn die aan deze elite competitie veel plezier beleven , Ik kan je wel vertellen dat het mij absoluut niet kan boeien ,al dat gereis en getrek door het land op zoek naar wateren waar wenig of geen vis valt tevangen En dan het kosten plaatje Ik denk dat je toch wel een boven modaal inkomen moet hebben om met dit circus op te trekken Ik hou het maar op m,n eigen cluppie ,met de mensen die ik ken, heel erg gezellig ,en betaalbaar Spuivisser de hartelijke gr van Jan de visser
    Groeten van Jan de visser

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door janb

Spuivisser,de top competitie Er zullen best mensen zijn die aan deze elite competitie veel plezier beleven , Ik kan je wel vertellen dat het mij absoluut niet kan boeien ,al dat gereis en getrek door het land op zoek naar wateren waar wenig of geen vis valt tevangen En dan het kosten plaatje Ik denk dat je toch wel een boven modaal inkomen moet hebben om met dit circus op te trekken Ik hou het maar op m,n eigen cluppie ,met de mensen die ik ken, heel erg gezellig ,en betaalbaar Spuivisser de hartelijke gr van Jan de visser
      elite is het zo duur dan!
      nee ik kwam er pas weer eens langs toen ze op het voorns kanaal zaten,is dan wel een goed water trouwens,maar waarom doe je hier aan mee i.p.v de gewone open wedstrijden.

Het moet toch een reden hebben want er zijn dus vissers die hangen naar de open wedstrijden waar je zoveel mogelijk wil vangen.
      En er is een groep die meer de kant van nk/ek/wk/topcomp op wil ,waar het vaak sappelen is voor een kilo vis,ik hoor ook mensen uit de laatse groep vaak nouja zeg maar een beetje minderwaardig over de eerst groep doen,alsof er alleen maar met 6/00 gevist dient te worden.

het maakt mij verders niks uit hoor waar je je lekker bij voelt ,ik vroeg het me zomaar af want het lijken mij toch 2 kampen

Reageer

• Breambuster
        Met enige kennis...
        • 12-08-2005
        • 342

Hallo Spuivisser,

Waarom vissen in de topcompetitie? Het kost inderdaad wel een paar centen, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb berekend dat een jaartje meedraaien in de TC, inclusief trainingsessies, toch al gauw zo'n 1800 euro's kost (kosten incl.: overnachtingen, aas, voer en brandstof etc). Ik denk dat menig echtgenoot je met een deegroller achterna komt, als je het haar verteld. Wat je daar tegenover krijgt, is dat als je goed vist, je wellicht een geldprijs 400 tot 100 euro kan winnen en anders hengelsportprijzen (verdeling 1 op 8). En als je nóg beter vist, kom je bij de beste 50 met de garantie op deelname NK en eventueel mag je uitkomen voor de nationale selectie (op keuze). Als je internationale ambities hebt, moet je wel met de TC meedoen, een ander podium om je viskunsten te tonen is er niet. Als je echter geen ambities hebt, dan kan ik me voostellen dat een clubwedstrijd net zo veel voldoening geeft. Al is het altijd leuk om als 'outlaw' een wedstrijdje te winnen waar alle nationale kanonnen om je heen zitten. Je komt met je hoofd in het visblad en je bent even de held van de dag. En let wel, je kunt altijd als dagdeelnemer meedoen in het water wat je het beste ligt. De vangsten zijn soms niet om naar huis te schrijven, maar als je wint; who cares?
        M.v.g.
        Breambuster

Reageer

• tim van scherrenburg
          Komt net kijken
          • 03-03-2005
          • 86
          • veenendaal

Oorspronkelijk geplaatst door Breambuster

Hallo Spuivisser,

Waarom vissen in de topcompetitie? Het kost inderdaad wel een paar centen, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb berekend dat een jaartje meedraaien in de TC, inclusief trainingsessies, toch al gauw zo'n 1800 euro's kost (kosten incl.: overnachtingen, aas, voer en brandstof etc). Ik denk dat menig echtgenoot je met een deegroller achterna komt, als je het haar verteld. Wat je daar tegenover krijgt, is dat als je goed vist, je wellicht een geldprijs 400 tot 100 euro kan winnen en anders hengelsportprijzen (verdeling 1 op 8). En als je nóg beter vist, kom je bij de beste 50 met de garantie op deelname NK en eventueel mag je uitkomen voor de nationale selectie (op keuze). Als je internationale ambities hebt, moet je wel met de TC meedoen, een ander podium om je viskunsten te tonen is er niet. Als je echter geen ambities hebt, dan kan ik me voostellen dat een clubwedstrijd net zo veel voldoening geeft. Al is het altijd leuk om als 'outlaw' een wedstrijdje te winnen waar alle nationale kanonnen om je heen zitten. Je komt met je hoofd in het visblad en je bent even de held van de dag. En let wel, je kunt altijd als dagdeelnemer meedoen in het water wat je het beste ligt. De vangsten zijn soms niet om naar huis te schrijven, maar als je wint; who cares?
          M.v.g.
          Breambuster
          Precies ke:
          m.v.g Tim

Reageer

Working...