Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Rik,
een plateau kan je in de meeste hengelsport zaken wel kopen
Een goed plateau is niet goedkoop
Ik zou zeggen als het haal baar is koop er gelijk een wielen set bij met trekstang
En waarom poten van 26 ,de meeste hulp stukken worden gemaakt op 16
Of je moet al een rive kist hebben ,en ook op letten dat er geen plastic moertjes
en boutjes aan zitten Als het even kan alles van rvs ,dan kan je echt jaren voor uit
groeten van Jan de visser
wie weet waar ik een groot plateau van 80 bij 100 cm kan kopen met poten van 26 mm? en wat deze kost!
gr rik
26mm is waarschijnlijk niet mogelijk hoor we hebben pas wat vlonders gemaakt en je maakt dat van koker 30 of 40 mm dan hou je maar weinig ruimte over om je draad in te tappen,
en van mijn rive is het trouwens 25mm .
mijn plato is 70x100 uitgevoerd met 4x16mm en daarnaast 4x 19mm .
ik weet niet of 26mm ook wel een bestaande maat is in alluminium of rvs
Groote Plato,
Ich schreibe in duits, maar ik denk je kan het lezen.
Die großen Plattformen werden von einer Firma (Andreas Grothe) aus Berlin gebaut.
In den Abmessungen von 80 x 100 cm , Diameter der Beine 25 mm = Rive D 25 Kompatibel.
In NL ist de Ara Hengelsport in Stadskanaal ein Winkel der diese Platos verkauft.
wie zijn we, wat kosten deze plateau's en waar kan ik ze kopen? ik wil wel graag een echt stevig plateau met lang e poten als dat mogelijk is van 16 mm, want daar heb ik nu alle steunen van.
gr rik,
een wedstrijd kan alleen gewonnen worden door inzicht.
Hallo Rik,
Zu kaufen gibt es die Platos bei de Ara in Stadskanaal (www.dearahengelsport.nl)
aktuelle Preise = bellen ?
Ich weiss nicht was sie heute kosten, mein Plato ist ca. 2 Jahre alt und hat so ca. 250,- Euro gekostet mit ein Transportsystem.
wie zijn we, wat kosten deze plateau's en waar kan ik ze kopen? ik wil wel graag een echt stevig plateau met lang e poten als dat mogelijk is van 16 mm, want daar heb ik nu alle steunen van.
gr rik,
ik weet niet of je mij bedoelde met wie zijn we ,maar dat gaat dus over het gewoon zelf maken van een plato met een paar vismaten.
gewoon voor eigen gebruik hoor dit is geen handel ofzo.
maar ik heb al zoveel plato's versleten en die dingen kopen is duur.
20 jaar geleden betaalde ik voor een faes plato wat toen gold als het beste ook bijna 300 gulden.
Als ik nu zo een plato maak op de maat die ik wil betaal je aan materiaal niet meer dan 100 euro,incl grote wielen en trekstang.
lassen kan je mischien in de buurt wel regelen tig lassen dus.
ik las het hier thuis maar er zijn er vast wel meer in de buurt bij jou die dat kunnen hoor.
Bij Sanders Hengelsport kun je er 1 op maat laten maken. Ik heb er ook 1 laten maken, ongeveer zelfde afmetingen, was 115 euro (helft traanplaat en andere helft aluminium balkjes.
ga eens zoeken op ultimate of JVS (deze laatste is denk ik hetzelfde als de Ultimate) deze hebben een uitschuifbaar plateau klein om mee te nemen en groot in gebruik.
Ik heb hem van Ultimate allen hebben die gabbers ook de aluminium poten grijs geverfd (ja hoe bedenk je het) dus die verf laat in het gebruik los maar voor de rest een prima plateau.
Suc6
Gerrit Bakker
21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal 4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte 2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet 30 juni 2018: de Belgen ........... 6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven 4 juli 2020: De Belgen durfden niet 12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegeven
Reageer