kan je dat vervoer hendel zeg maar er ook afkoppelen?
plateau
Collapse
X
-
-
-
echt knap gemaakt, spuiliefhebber. 1vraagje, ben al lang van plan om iets dergelijk te maken en heb dus enkele vraagjes: wanner je aan het rijden bent naar de visplaats, sleept de achterkant waar de aasbak staat niet tegen de grond want het lijkt me niet zo hoog ? hoe heb je die voorvork gemaakt om voort te trekken en hoe haal je de wielen er dan af wanneer je aan de visstek bent aangekomen ?
groetjesReageer
-
ja man het ziet er echt perfect uit!! maar kleinere wieletjes lijkt me handiger op 1 of het andere manier..StuntelLaar

Reageer
-
die aasbak is ook demontabel ,gewoon losdraaien en op het plato leggen kist gaat ervoor en mijn tas gaat op de aasbak ,foudraal erop en lopen .Oorspronkelijk geplaatst door Bombaert Pieter
echt knap gemaakt, spuiliefhebber. 1vraagje, ben al lang van plan om iets dergelijk te maken en heb dus enkele vraagjes: wanner je aan het rijden bent naar de visplaats, sleept de achterkant waar de aasbak staat niet tegen de grond want het lijkt me niet zo hoog ? hoe heb je die voorvork gemaakt om voort te trekken en hoe haal je de wielen er dan af wanneer je aan de visstek bent aangekomen ?
groetjes
wielen zitten in een blok aluminium met 1 bout zitten ze vast of los .
trekstang past in de gaten van de poten.
dit werkt perfect hoor,is trouwens 22mm verwarmings buis ,is de laatste maat die de loodgieter met de handbuiger maken kan.
Reageer
-
had ik eerst ook kleine wielen maar dat loopt veel beroerder hoor over een grasveld met putten stuitter dat als een gek.Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Hoen
ja man het ziet er echt perfect uit!! maar kleinere wieletjes lijkt me handiger op 1 of het andere manier..
grote wielen blijven meer" rollen" op ongelijk terrein.
loopt gewoon lekker dit .
ik heb ook een rive met wielenset dat is helemaal ***.
en die arme stakkers die ik zie lopen met zo'n soort kruiwagen ~z~ ~z~ ~z~
groot is beter echt waar geloof me maarReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer