vissen op zandafgraving.. hoe?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • SamE
    Newbie
    • 09-06-2004
    • 22

vissen op zandafgraving.. hoe?

Hoi,

Binnenkort gaan wij vissen op een zendafgraving die in verbinding staat met de waal. Op dit water zit een flink bestand met dikke brasem. Vangsten tot 30 / 40 kilo zijn hier mogelijk.

De bodem is erg grillig. Er zijn kuilen en heuvels, maar ook vlakkere stukken. Mijn vraag is nu waar zou de vis liggen in deze tijd van het jaar. (en waar liggen ze straks in de zomer?)

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,
    Sam

[Gewijzigd door SamE op 03-30-06 at 09:56 PM]
    V.C De Kameróaje ..::www.dekameroaje.nl::..
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

ik vis nooit heel ver met de feeder..
    maar ik denk op een zandafgraving van het formaat wat je zegt dat je wel in een dieper deel moet vissen.
    gewoon goed peilen en een mooi talud zoeken(heuveltje)daar ligt de meeste brasem en anders komen ze wel.
    en als het warmer word komen ze ook naar ondieper water dus dichter naar de kant.
    dus vis je gewoon dichterbij,maar weer geld goed peilen!!dan is de helft gedaan de rest hang dan van de vis af.

Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

De groeten
    Ralph

Reageer

• krut
      Newbie
      • 02-02-2006
      • 1

op zandafgravingen zit de brasem nu in de wat diepere stukken ongeveer tussen de 7 en 12 meter. als het water straks warmer word (of net voor de paaitijd) komen ze vaak naar de vlakke ondiepere stukken. als je voor de paaitijd voor zonsopgang je voerplek klaar hebt kun je daar echt heel veel vis vangen.
      :::WWW.DEKAMEROAJE.NL:::

Reageer

• SamE
        Newbie
        • 09-06-2004
        • 22

he krut,

bedankt voor de reactie. Ben benieuwd of je gelijk krijgt volgende week zaterdag....

groeten,
        Sam
        V.C De Kameróaje ..::www.dekameroaje.nl::..

Reageer

Working...