John ik heb je verhaal gelezen en ook de reactie'sdie je er op kreeg van positief tot wat is dit nou weer Ik ken het verhaal al jaren want het systeem is al oud Maar het blijft maar op de plank liggen Dus zag ik een stukje in de W T staan wat mij over de drempel hielp Nou vind ik het voorense kanaal er nou niet direckt een water voor En de eerst de beste club wedstrijd heb ik toen maar aan gegrepen ,om tekijken of er wat eer mee was inte leggen En ik was in een keer om 31kg in drie uur Het was niet te filmen En wat je dan nog niet lost,wil je ook niet weten Je kan daar gewoon met 6deeltjes vissen Als lijn ga ik 18 14 De montage van de lijn is gelijk aan de feeder en haakje 4 of 6 Ik heb het daarna vaak geprobeerd ,en meestal dikke mik Het is wel niet de meeste subtiele manier ,maar toch zo tussen door heel erg leuk Dus John doorgaan
Groeten van Jan de visser
Groeten van Jan de visser

Vandaar dat ik ook eigenlijk nooit kleiner vis dan haakje 14, ik heb liever wat stevigs in mijn handen
...... als ik soms zie met wat voor haakjes vaste stok vissers zitten te pielen heb ik alleen maar enorme bewondering voor ze!

Ik viste met een 40 grams korf en een antenne op de draad en elastiek 16 strak in de top. Deze manier van vissen is zeer doeltreffend moet ik zeggen en leuk omdat je gewoon naar een antenne zit te kijken. Je voert altijd exact op dezelfde plek en je kunt om aan te voeren gewoon een grote bal om de korf heen kneden. Het trekbandje is wel onmisbaar voor het juist pendelen van de korf. Volgende weekend weer eens proberen
Reageer