Wij gaan morgen met vier man in de haven van Huizen. Ik hoop dat hij ijsvrij is. BBBBBBBBBRRRRRRRRR.
Havenvisserij, hoe gaat het?
Collapse
X
-
Nou, 'k ben er geweest, gevist van ongeveer 7 uur tot een uur of 12. In één nacht kan zo'n watertje aardig dichtvriezen, maar.... tussen een paar snoekvissers door toch met de picker geprobeerd. Eerst niets... Later kwamen er wel aanbeten, maar niet echt doorbijten. Uiteindelijk overgestapt op een korte onderlijn (35 cm) en aan 'gepekelde casters met amandelflavour' een leuke brasem binnengehaald. Daarna als bonusvis een 'snottertje' (pos)...Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
Morgen ga ik in het haventje van Leek proberen, vandaag was het er niet slecht is mij verteld...
'k Zal morgen verslag doen.
Met de vaste stok waren het alleen maar snottertjes en dat, zonder pieren. De snoekvissers hadden helemaal niets... Affijn, 't mag van mij wel weer warmer worden...
groet,
EduardReageer
-
ik ben wel benieuwd naar dat wintervissen in de havens nog
nooit gedaan maar wil er wel mee beginnen
kent er iemand in de buurt van nijmegen nog een leuk haventje
waar goede vangsten zijn? of is het in elke willekeurige haven goed vangen?
mischien dat het nou al weer te warm
begint te worden maar dan weet ik dat voor volgend jaar bv...
hoop dat jullie me kunnen helpen
Gr DannyReageer
-
Hallo nijmegen Als er bij jullie aan de waal haventjes met de waal in verbinding staan is er waarschijnljk wel vis te vangen. De beste methode is met de vaste stok met maden of deeg en een eenvoudig lokvoer vermengt met minimaal 1/3 zand. In het haventje bij Heumen ( vlakbij nijmegen is het heel goed vangen in de winter, zeer dikke voornsFishing a way of lifeReageer
-
Pastoor, het gaat goed zie ik, zeker niet mis.
Hier bij ons is het nog steeds rampzalig, ik denk dat het water nog veel te koud is.
Trouwens ben de laatste 6 weken niet meer gegaan, en de plaatselijke wedstrijden op alvers zijn
ook nog niet gevist, geen alvers te zien.
Dus we wachten verder af.
www.pa3gju.nl
Beste groeten.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer