afsteunen feeder

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • helpat
    Frequent aanwezig
    • 27-09-2004
    • 154
    • Beek (zuid-limburg)

afsteunen feeder

Ben dus info aant zoeken over feedervissen. Echter ik snap het afsteunen van de hengel niet. Je hebt bij wijze van, 1 hengel en 1 steun maar hoe en waarmee leg ik de hengel in de steun en hoe moet ik deze dan zetten. Kan iemand mij daar een beetje mee proberen op weg te helpen
    :? :? :? Pat
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Feedersteunen zijn er in vele soorten en maten. Als je een beetje zoekt met google en op dit forum, dan vind je zat informatie. Er is zelfs een topic in dit forum over het afsteunen van de feeder:

http://www.visserslatijn.nl/cgi-bin/cutecast/cutecast.cgi?session=Aa2EyKBCNlrrNFh8sPU9t8UrYX&ac tion=&forum=2&thread=2169&user=&query=&msgid=&page =&sort=&do=&key=&others=

Je legt de hengel niet echt in de steun, je houdt je hengel meestal in de hand en laat de hengel zeg halverwege rusten op de steun.
    Carpe Diem

Reageer

• SvVoorden
      Sportvisser
      • 26-07-2002
      • 747
      • Woerden

Dan hangt af van wind en stroming. Bij veel stroming doe je je hengel omhoog zodat de lijn geen stroom vangt.
      Bij veel wind is het omgedraaid, dan steun je je top af tegen het water en wel zo dat je ook geen last van de golven hebt.
      Je moet met de hengel ook altijd met de stroom mee vissen zodat d bocht in je lijn klein blijft en je dus contact met de vis houdt.
      Je moet gewoon proberen en af en toe wat wisselen en dan ontdek je vanzelf wat de juiste manier is. Je krijgt op de juiste manier echt veel meer beet. Elders in het forum staan hele topics waarin je een aantal dingen precies kunt lezen.

Groeten Sjaak
      Sjaak van Voorden

Reageer

Working...