Ultimate Qbox systeem

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Fritsie
    Frequent aanwezig
    • 19-10-2005
    • 185
    • Heerenveen

Ultimate Qbox systeem

Goedemorgen allemaal iedere witvisser zit tegenwoordig op een luxe koffer als ie nu van rive, milo, jvs of iets dergelijke is, het zijn allemaal kwaliteit spul. Er komen natuurlijk ook steeds meer merken op de markt die het zelfde uit willen brengen tegen , neem ik aan een goedkopere prijs.

Ultimate is daar 1 van en die komt dus nu met de Qbox op de internetsite ziet het er goed uit en de rpijs is volgens mij nog onbekend. Iemand op de hoogte van de systemen van Ultimate die komen gaan en wat ze moeten gaan kosten.

Link http://www.ultimatehengelsport.nl/sitemanager/images/large_prod1_2795.jpg

Het hele assortiment wat komen gaat.
    http://www.ultimatehengelsport.nl/producten.asp?p=2&mId=78&an_id=201#

[Gewijzigd door Fritsie op 01-29-06 at 11:07 AM]
    Catch and release

METHOD FEEDERVISSER!!!!!!!

Team www.hengelsportcentrumarnold.nl
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3499
    • Asten

Ziet er wel gelikt uit een beetje in de kleuren van JVS !!

:? :? :?
    Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• Peter1969
      Met enige kennis...
      • 21-02-2003
      • 269
      • culemborg

Hoi Fritsie,

Ik had er nog niets over gehooord dat ook Ultimate nu op de markt komt met een zitkoffer die uitgebreid kan worden met losse onderdelen. Zo op het eerste gezicht vind ik heter goed uitzien, maar wat zeggen afbeeldingen natuurlijk?! Degelijkheid is voor mij het belangrijkste. Aangezien het langs de waterkant toch best wel op z'n donder krijgt. En juist die degelijkheid moet natuurlijk nog bewezen met een product als deze, die net is uitgebracht. Zelf ben ik zeer tevreden over Rive, al een paar jaar laat hij mij niet in de steek, enige wat ik nu moet vervangen is het zitkussen (is op de hoek los gegaan op de stiknaad). Het "plaatwerk" zal waarschijnlijk niets onderdoen t.o.v. Rive maar juist dingen als sluitingen, zitkussen en de poten/frame. Schenk daar aandacht aan bij aankoop!

Reageer

• Rinko
        • 14-08-2005
        • 1117

Het ziet er in elk geval bruut en veel belovend uit.
        Ik ben benieuwd hoe hij het doet in de praktijk, en wat de prijs is vergeleken met de concurentie.

Groeten,

Rinko.

Reageer

• Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

Iets voor jou Rinko...zal Wendy ook gelukkig maken %) %) %) %) %) %) %)
          groet,
          Eduard

Reageer

• Rinko
            • 14-08-2005
            • 1117

:heavy:

Reageer

• rickie
              hoe kouder hoe beter
              • 18-11-2005
              • 2377
              • Oldebroek

ik vind het er ook wel strak uitzien. Maar als ik iets soortgelijks zou kopen, zou ik voor Rive gaan.

@ Rinko: leuke site ke:

[Gewijzigd door rickie op 01-29-06 at 12:39 PM]

Reageer

• Eduard
                Moderator
                • 11-08-2004
                • 3278
                • Sappemeer

Maar ik moet zeggen, die foto's zien er veelbelovend uit. Die feederbox :klappen: :soppy: zou best een optie kunnen zijn als mijn 'good-old' Lodexje het opgeeft...
                groet,
                Eduard

Reageer

• Rinko
                  • 14-08-2005
                  • 1117

Eduard,

Ik mag dan de oude van Wendy hebben zegt ze !@#$ !@#$

Reageer

• rickie
                    hoe kouder hoe beter
                    • 18-11-2005
                    • 2377
                    • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door Fritsie

Goedemorgen allemaal iedere witvisser zit tegenwoordig op een luxe koffer als ie nu van rive, milo, jvs of iets dergelijke is, het zijn allemaal kwaliteit spul. Er komen natuurlijk ook steeds meer merken op de markt die het zelfde uit willen brengen tegen , neem ik aan een goedkopere prijs.
                    ik overigens niet, moet het nog steeds doen met een meterplato + silverjumbo koffer.
                    Niet dat ik dit erg vind, want het bevalt prima. Het enige wat ik mis, is dat ik de laden van mn koffer niet kan verwisselen voor anderen. Naja, dat kan wel, maar ze zijn niet los leverbaar en ze zijn niet af te sluiten als ze los van de koffer zijn. In het fix2 systeem zag ik dit probleem opgelost, maar mij is verteld dat dit systeem niet erg duurzaam is. Iemand iets anders?

Reageer

• Eduard
                      Moderator
                      • 11-08-2004
                      • 3278
                      • Sappemeer

Rinko... mijn vader zei altijd: Niet stoken in een goed huwelijk...dus ik houd nu even wijselijk mijn mond :innocent: :innocent:

Rickie,

Wat versta je onder duurzaam?. Mijn koffertje is al zo oud als de wereld en doet het nog best. Okay, ik heb haar net weer wat opgelapt maar ik kan er nog zeker een seizoen mee doen. Mijn volgende koffer wordt natuurlijk wat luxer, daarom kijk ik ook wel wat in het rond, maar hoe meer poespas je eraan wilt hebben, hoe meer kans er is dat er iets kapot gaat. Wat heb je aan levenslange roestgarantie als je al een vermogen kwijt bent om een onderdeeltje te vervangen. En heb je al die poespas ook nodig. Wat heb ik als feedervisser aan een tig-tal laadjes? Kan ik daar mijn molens in opbergen? Bijkomend probleem is dat bij zulks spul als Rive je zelf er eigenlijk niets meer aan kunt repareren... Ik heb deze Qbox nog niet in het echt gezien en de prijs weet ik ook niet, maar zo op de foto vind ik hem, net als de Fix2 van Arca overigens, er gewoon degelijk uitzien. Kijk, een Rive of Milo zal wellicht beter zijn, maar daar is de prijs dan ook naar...
                      groet,
                      Eduard

Reageer

• Breambuster
                        Met enige kennis...
                        • 12-08-2005
                        • 342

Hallo Fritsie,

De kist ziet er mooi uit, maar zoals Peter zegt moet je deze eerst goed bekijken. Wat mij meteen al opviel is dat de telescopische pootjes niet verstelbaar zijn zoals Rive dat heeft. Kennelijk werken ze met ander systeem, dit wordt dan weer minder flexibel. Ik neem aan dat je ook de kist wilt uitbouwen, zijn er onderdelen te verkrijgen en als er iets kapot gaat? Kortom allemaal aspecten die komen kijken als je een dure kist koopt. Zijn er ook lades te verkrijgen om het verder uit te bouwen, of andere spullen op te bergen? De prijs kan goedkoop zijn, maar soms is goedkoop duurkoop. Succes!

M.v.g.
                        Breambuster.

Reageer

• reijntjes
                          Swingt(o)(i)pper
                          • 12-12-2005
                          • 3499
                          • Asten

Op de site van Ultimate staan een aantal lades en andere onderdelen voor dit systeem.
                          Dus uitbouwen is zeker mogelijk.
                          Van prijzen heb ik nog niets gezien maar ben hier ook wel heel benieuwd naar.
                          Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                          2016 walk-over Blauforlaet !
                          2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                          2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                          2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• keizer vh spuikanaal
                            Banned
                            • 24-11-2005
                            • 12

advies prijs voor de Q-Box Complete System is 450 euro

Reageer

• Rinko
                              • 14-08-2005
                              • 1117

de concurent van de JVS lijn qua prijs in elk geval, denk ik.
                              De prijzen van de andere systemen zijn die ook bekend?
                              uni-systeem en feeder-systeem en pole-systeem?
                              Het enige wat ik erover kan vinden is dat het rond juni in de handel komt.

Reageer

Working...