Hallo Rickie
je zij een zwaardere bovenantenne zou minder draagvermogen betekenen
en daar heb je gelijk in bij gelijk (model drijver en antenne,s inhoud )
moet het bulklood lichter zijn
dus nu hebben we een groot probleem ?????
als je het bulklood lichter maakt komt de vis de zelfde massa tegen als bij een lichte antenne met zwaarder bulklood
dus let wel zoals ik het nu zie gaat heel dat verhaal alleen op als we uitgaan van hetzelfde draagvermogen van de dobber
met andere woorden een dobber die een eigen gewicht heeft van een 1 gr en 1 gr kan dragen aan bulklood moet de vis 2 gr verplaatsen bij een aanbeet
als we nu zwaarderen materiaal gebruiken word de dobber b.v. 2gr eigen gewicht en omdan 1gr te kunnen dragen moet de drijver 1 cc groter zijn
met het bulklood er bij moet de vis 3 gr verplaatsen
en dan kom je in mijn ogen pas tegen dat dat de dobber trager beweegd
je zij een zwaardere bovenantenne zou minder draagvermogen betekenen
en daar heb je gelijk in bij gelijk (model drijver en antenne,s inhoud )
moet het bulklood lichter zijn
dus nu hebben we een groot probleem ?????
als je het bulklood lichter maakt komt de vis de zelfde massa tegen als bij een lichte antenne met zwaarder bulklood
dus let wel zoals ik het nu zie gaat heel dat verhaal alleen op als we uitgaan van hetzelfde draagvermogen van de dobber
met andere woorden een dobber die een eigen gewicht heeft van een 1 gr en 1 gr kan dragen aan bulklood moet de vis 2 gr verplaatsen bij een aanbeet
als we nu zwaarderen materiaal gebruiken word de dobber b.v. 2gr eigen gewicht en omdan 1gr te kunnen dragen moet de drijver 1 cc groter zijn
met het bulklood er bij moet de vis 3 gr verplaatsen
en dan kom je in mijn ogen pas tegen dat dat de dobber trager beweegd

. En hebben we weer genoeg dobberpraat gehad voor de komende 2 maand.

Reageer