me zelf jagen en dan verkeerd pijlen.
wat zijn de meest voorkomende fouten tijdens het vissen met de vaste stok
Collapse
X
-
Peilen ? Of jaag je met pijlen op vissen zoals heel vroeger ?
:~ :~
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Wat ik vaak zie is het prutsen onder een paraplu als het regent.
Dan wordt er een leuke vis gehaakt maar zodra deze vlak bij is komt de hengel tegen de plu aan met toch regelmatig verlies van de vis.
Ik zit dus alleen maar onder de plu met een motor regen overall aan, de paraplu staat gewoon iets verder naar achteren en dient er in hoofdzaak voor dat het aas en het voer droog blijft.
Kan dat niet dan gaat de plu tegen de vlakte en gaat er een deksel op de maden en het voer en zit ik gewoon in de regen.
Dat werkt veel beter en met zo'n overal blijf je vrijwel droog en je kunt je goed bewegen door de extra ruglengte in de overall.
suc6
Gerrit Bakker21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Mijn idee Gerrit...
Ik heb wel een plu en gebruik hem ook wel, maar inderdaad meer om mijn aas enzo droog te houden dan mijzelf... Ik probeer hem altijd in de wind te zetten zodat je een beetje uit de wind zit. Dat scheelt al een hoop water op je dak. Met de feeder is een plu boven je hoofd een ware nachtmerrie, bovendien, als het echt goed plenst wordt je uiteindelijk toch wel nat.... Maar goed...het ging over de meest voorkomende fouten tijdens het vissen met de vaste stok...dus ik zal me er verder niet meer mee bemoeien
groet,
EduardReageer
-
Ja had ik al wel eens gehoord, zo'n best wel dure nubrolli wavelock.Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
tja rickie, ik ken iemand die daardoor zn nieuwe plu aan gort heeft geholpen (bj p) die afkorting zegt je wel genoeg of nie
met die jongen maak je nog eens wat mee
hij vist overigens bijna nooit meer ofwel?Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer