Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
toch zal je snel moeten zijn, zijn site (zoals die nu is) wordt van het net gehaald, en hij begint met een nieuwe indeling, voor meer info zie zijn site
Zo'n beetje het hele loodverdeling-gebeuren zijn in deze reacties besproken. Je kunt het enorm ingewikkeld gaan maken en van allerlei tierlantijn gaan bespreken maar hou het eenvoudig. Ikzelf begin vanaf 0.5 gram met druppellood met 1 of 2 loodhageltjes nr. 10 maar de rest zal hetzelfde zijn als eerder al beschreven. Wat uiteraard wel belangrijk is, is dat er natuurlijk wel met dat lood geschoven moet worden als de situatie daarom vraagt.
Let wel, bij het vissen met de matchhengel komt er wel wat meer bij kijken uiteraard. Maar ook dan;hou het simpel!
zo doe ik het ook simpel en zo min mogelijk weerstand
gr lolo
Zo'n beetje het hele loodverdeling-gebeuren zijn in deze reacties besproken. Je kunt het enorm ingewikkeld gaan maken en van allerlei tierlantijn gaan bespreken maar hou het eenvoudig. Ikzelf begin vanaf 0.5 gram met druppellood met 1 of 2 loodhageltjes nr. 10 maar de rest zal hetzelfde zijn als eerder al beschreven. Wat uiteraard wel belangrijk is, is dat er natuurlijk wel met dat lood geschoven moet worden als de situatie daarom vraagt.
Let wel, bij het vissen met de matchhengel komt er wel wat meer bij kijken uiteraard. Maar ook dan;hou het simpel!
Hallo ik vis ook zo simpel mogelijk
maar ik vind juist het mooie van dit forum dat er allerlij ( tierlantijn )besproken word ,daar lees ik het voor,
achter tierlatijn zit altijd een gedachte en soms kun je er je voordeel mee doen
Reageer