Oorspronkelijk geplaatst door gerrit Bakker
In eerste instantie leek dat ook zo, maar ik heb inmiddels ook gezien dat er meer verkopers van JVS zijn.
Piscator
Waarom heb je voor de Grandview 4.20 gekozen?
Puur voor de gewenste werpafstand of om meerdere redenen.
Ik ben nl. ook op zoek naar en gevoeligere feeder dan mijn Bert van Greven Titan en kom telkens de grandview tegen.
Vreemd is dat de 3.60 en 3,90m medium-heavy grandviews zelfs duurder zijn de de heavy 4.20m maar ik kan er verder geen informatie over vinden.
Dus weet jij wat het werpgewicht is en hoeveel oz de bijgeleverde toppen zijn van deze 4.20 zijn
suc6
Gerrit Bakker
In eerste instantie leek dat ook zo, maar ik heb inmiddels ook gezien dat er meer verkopers van JVS zijn.
Piscator
Waarom heb je voor de Grandview 4.20 gekozen?
Puur voor de gewenste werpafstand of om meerdere redenen.
Ik ben nl. ook op zoek naar en gevoeligere feeder dan mijn Bert van Greven Titan en kom telkens de grandview tegen.
Vreemd is dat de 3.60 en 3,90m medium-heavy grandviews zelfs duurder zijn de de heavy 4.20m maar ik kan er verder geen informatie over vinden.
Dus weet jij wat het werpgewicht is en hoeveel oz de bijgeleverde toppen zijn van deze 4.20 zijn
suc6
Gerrit Bakker
Waarom ik deze feeder heb gekozen heb ik al aangegeven in de topic die jij enkele weken over deze feeder hebt geopend.
Wat het werpgewicht betreft, ik heb even op de hengel en het foudraal gekeken en het wordt inderdaad nergens aangegeven. Maar gezien de lange pen aan het handvat deel moet deze hengel heel wat kunnen hebben.
Verder zitten er 2 toppen bij die mij op de kleur van de tip na vrijwel identiek overkomen. ( ik zie in ieder geval geen verschil)
Echter ze registreren de aanbeten prima. ( ik heb bijvoorbeeld ook een Beast feeder en daar mis ik nogal eens een aanbeet bij)
Ik heb tot nu toe deze hengel niet gespaard, en heb er korven van max. 110 gram leeggewicht mee gegooid ( het voer komt er dus nog bij ) deze hengel geeft echter geen krimp.
Het beste werpt hij korven tussen de 70 en 90 gram, om afstanden boven de 90m te bereiken. ( maar dat kan aan mijn werptechniek liggen)
Waar het verschil in prijs vandaan komt weet ik ook niet, persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met de concurentie van de hengelboeren onderling, omdat dit op het moment een nogal populaire feeder is en dan met name de 4m20 uitvoering.
Gr,
Johan
[Gewijzigd door Piscator op 12-11-05 at 10:45 AM]

Reageer