Als je op het internet aan het zoeken bent dan vindt je eigenlijk mar vrij weinig over de Arca grandview.
Zelfs op de site van Arca zelf krijg je maar hele sumiere informatie
Wie weet waar je hier meer over kunt vinden als bijv. werpgewichten, actie, soorten toppen enz.
Wat me tevens op valt is dat de medium/heavy hengels 3.60m 3.90m zelfs duurder zijn dan de lange heavy van 4.20m. Verkoopt deze zoveel beter dat de productie kosten lager zijn of is er iets anders aan de hand?
suc6
Gerrit B
Zelfs op de site van Arca zelf krijg je maar hele sumiere informatie
Wie weet waar je hier meer over kunt vinden als bijv. werpgewichten, actie, soorten toppen enz.
Wat me tevens op valt is dat de medium/heavy hengels 3.60m 3.90m zelfs duurder zijn dan de lange heavy van 4.20m. Verkoopt deze zoveel beter dat de productie kosten lager zijn of is er iets anders aan de hand?
suc6
Gerrit B

.......
Puur naar mijzelf kijkend... Ik heb nu verschillende feeders, voor elke omstandigheid/afstand zo ongeveer een andere, eigenlijk mist er alleen nog een 'lange afstandsstokje' aan mijn verzameling en ik heb zitten twijfelen tussen de v.d. Willik en de Long Distance van Arca. Allebij de feeders zijn topstokken en het heeft dus ook geen zin om te lang te gaan lopen dubben. Als je achteraf alleen maar loopt te denken van: "Had ik nou misschien tóch niet beter dit of dat..." maak je het jezelf alleen maar onmogelijk.
, ik wil niet voor "lucht" betalen.
ke: :soppy:
Reageer