Hoe houden de zitkisten met plato er aan vast zich op oevers met keien?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • junior
    Sportvisser
    • 15-03-2005
    • 563
    • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij

Veiligheid, dat is inderdaad ook erg belangrijk. Je breekt af en toe je nek zowat op die gladde blokken basalt.
    ja he theo ik heb wat gelezen over het julianakanaal

zelf heb ik bij sommige het idee (niet allemaal boos worden die een RIVE, JVS enz. kist hebben) dat sommige mensen zo'n kist kopen omdat ze dan opvallen. maar ik kan het ook mis hebben.

zelf vis ik met een plato met 4 poten en heb er alluminium voetjes onder laten lassen. soms zou ik dit systeem verwensen maar soms ook totaal niet. maar het is maar wat je fijn vindt.

Reageer

• tester
      Maas en Waal visser
      • 06-03-2004
      • 2596
      • Son

hallo Junior
      je kunt het inderdaad mis hebben
      ik had namelijk een kist alles R V waterbestendig hechthout kortom onverslijtbaar, alleen loeizwaar
      inverband met rugklachten een draagbare kist gekocht met 4 poten en nu kan ik overal vissen
      en dat had ik 20 jaar eerder moeten doen
      gr Gerard

Reageer

• junior
        Sportvisser
        • 15-03-2005
        • 563
        • Heythuysen

tester ik bedoel ook sommige mensen jij dus niet. sorry als jullie dit verkeerd opvatten maar het is waar gisteren nog een gesprek met iemand: ''eigenlijk zitten de gewone kisten fijnder maar ik wil een beetje opvallen. Het is maar wat je zelf wilt fijn zitten of opvallen.

Reageer

• tester
          Maas en Waal visser
          • 06-03-2004
          • 2596
          • Son

Hallo Junior
          het is nu drie in een ,het weegt niks , ik zit fijn , en ik kan er mee voor de dag komen
          dus ue ue ue je hebt wel een beetje gelijk
          gr Gerard

Reageer

• rickie
            hoe kouder hoe beter
            • 18-11-2005
            • 2377
            • Oldebroek

hallo, ik ben hier nieuw, maar t bevalt me nu al best wel, dus jullie zullen me hier zeker vaker zien, en ik ga me vanmiddag denk ik ook maar eens goed uitleven op dit forum

ff ontopic: ik heb een kingsize traanplaat plateau, met daarop een silverjumbo koffer, dit bevalt me goed en ik heb liever ook niet anders...Als ik een keer wat anders zou willen, is het een klein koffertje met daaraan pootjes, dit speciaal voor t feederen

Reageer

Working...