Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
maar hoe kom je aan precies het goede gewicht lood Boeze? daar heb je al snel een loodsmeltpannetje voor nodig, en die heb je er niet zomaar uit kwa kosten...
owja, ik betaal ook altijd wel rond de 1,5 euro voor een korf
Dat is een kwestie van uitmeten, en rekenen, of gewoon proberen. Als je bijvoorbeeld een plak lood hebt van 100 bij 100 cm en van één mm dik, dan weet je wat dat weegt. Dan kun je aan de hand hiervan ook bepalen hoeveel je nodig bent voor een korf van bijvoorbeeld 20 gram.
maar hoe kom je aan precies het goede gewicht lood Boeze? daar heb je al snel een loodsmeltpannetje voor nodig, en die heb je er niet zomaar uit kwa kosten...
owja, ik betaal ook altijd wel rond de 1,5 euro voor een korf
ouwe steelpan en vuur en lood en een afzuigkap no more
tja me vader deed het ook wel veel..maakte die in de maand een stuk of 100 en kon je weer een hele poos vooruit..en gewoon het gaas om een buisje rollen en wat koper of ijzerdraad in de vorm van het buisje rollen solderen, en dan stevig stukje touw met stukjes ijzer er aan vast knijpen en klaar is kees..zal er wel ff een foto van maken..diekomt nog wel..grtn
Reageer