matchdag

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • coarse fishing
    Banned
    • 13-04-2004
    • 142

matchdag

Vorig jaar is er door het toenmalige team Visserslatijn/Carps Cabin een matchdag georganiseerd (waar ikzelf overigens niet bij kon zijn). Is er sprak van dat er dit jaar ook zo'n matchdag georganiseerd wordt ? Ik weet niet of er vorig jaar veel belangstelling was, maar lijkt me een leerzame dag, dus houd me aanbevolen als het nogmaals georganiseerd wordt.

Groeten,
    Dennis
  • Theo de Kreij (van Berner

Vrijdag 17 juni en zaterdag 18 juni houden we bij Carps Cabin witvisdagen. Vrijdags vanaf 15.00 uur voorlichting door het team in de winkel, zaterdag vissen met het team aan een water in Zoetermeer. Het gaat hier om alle witvis diciplines.
    In het vroege najaar komt er nog een dag, hoofdzakelijk voor de Match en mogelijk bij de molens van Kinderdijk. Alle info hierover komt op de site www.carpscabin.nl

Overigens kan je ook de verrichtingen van het team op deze site volgen. Hij is nog niet helemaal af, maar beslist de moeite waard om ook eens te bezoeken. Natuurlijk nadat je Visserslatijn.nl hebt bekeken.

Reageer

• coarse fishing
      Banned
      • 13-04-2004
      • 142

Welk water is dat in Kinderdijk en moet hiervoor een aparte vergunning gekocht worden ? Ken het alleen van foto's, maar lijkt mij leuk om er eens te vissen.

Groeten,
      Dennis

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Ik meen dat ze het de ijsbaan noemen. Dat is de tocht die langs de molens loopt. Die vergunningen heb ik even niet voor ogen, maar dat laten we weten.

Reageer

Working...