snelsluiters bankstick

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

snelsluiters bankstick

wie gebruiken deze snelsluiters ik weet dat je ze van fox hebt en die tilburgse kanariehandelaar heeft ze ook.
    die zet je dan op je leefnet bv en op je steel en dan krijg je een klik verbinding i.p.v je normale schroefdraad.

op zich vind ik het wel wat ,maar is het ook wat?????

hier moet hij staanquickrelease
  • Rinko
    • 14-08-2005
    • 1117

Ik gebruik ze voor mijn schepnet, super handig en snel, ze zijn van Fox en tot nu toe nog geen probleem mee gehad.

Reageer

• Witte
      Newbie

• 20-09-2006
      • 28
      • nederland

weet het niet hoor, maar volgens mij zijn ze van Prologic!!!

Reageer

• 4x14
        Banned

• 10-12-2006
        • 849
        • Brielle

@ spuiliefhebber,kuijpers heeft ze ook. die zijn van prologic,kosten 3 euro.

Reageer

• lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

Deze zijn perfect al vind ik wel dat er een verloop van tijd veel speling in komt zeker waneer je ze gebruikt voor je leefnet of schepnet Ze blijven zitten maar het geeft geen zeker gevoel over sterkte .
          gr lolo
          Groetjes
          Johnny

Match
          Feeder
          Stok

Reageer

• Robin
            Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
            • 490
            • Meerssen

Ik gebruik ze ook, maar niet meer op de schepnetsteel omdat er zoals Lolo hierboven in zijn bericht ook al zei te veel speling in komt tussen het schepnet en de steel. Maar ik gebruik ze voor mijn aastafel, achtersteunen etc. vast te klikken.

ik heb ze van bij Kuijpers in ittervoort maar weet dat ze ook in de karpervisserij veel gebruikt worden en daarom ook bij de karper artikelen in de schappen liggen.
            groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"

Reageer

• antoinette
              Specimen Hunter
              • 13-11-2005
              • 1926
              • oudenhoorn

Vandaag de Raven zomerfolder bekeken daar staat er ook 1 in a €3,99

Reageer

• janb
                jan b
                • 21-11-2005
                • 1982
                • 't Nieuweland

Ik zag ze bij vos almelo 3 voor een 10tje
                Groeten van Jan de visser

Reageer

• ToniMono
                  Banned

• 23-05-2007
                  • 386
                  • Arnhem

Ik gebruik zelf de metaalkleurige versie van Prologic. Hier zit naar mijn idee iets te veel speling op. Geldt dit ook voor de koperen/messing variant, of zijn deze beter?

Reageer

• Oekeboeroe
                    Banned
                    • 01-04-2006
                    • 83
                    • Klijndijk

Ook ik gebruik deze voor m´n aasplateau, leefnet en schepnet. Werkt prima, alleen moet je na verloop van tijd even een beetje olie o.i.d. erbij sprayen. Wil nog wel eens gebeuren door water en zand dat hij wat lastig in en uitelkaar gaat. Door te sprayen is dit gelijk weg.

Speling heb ik nu na twee jaar nog steeds geen last van.
                    Let er wel op dat je het deel wat op bijvoorbeeld een schepnetsteel of beugel draaid goed vast zet.
                    Heb één keer gehad dat met het scheppen van vis m´n schepnet draaide op de steel en dus bijna vis kwijt.

Groet´n Marcel

Reageer

• ToniMono
                      Banned

• 23-05-2007
                      • 386
                      • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door Oekeboeroe
                      Ook ik gebruik deze voor m´n aasplateau, leefnet en schepnet. Werkt prima, alleen moet je na verloop van tijd even een beetje olie o.i.d. erbij sprayen. Wil nog wel eens gebeuren door water en zand dat hij wat lastig in en uitelkaar gaat. Door te sprayen is dit gelijk weg.

Speling heb ik nu na twee jaar nog steeds geen last van.
                      Let er wel op dat je het deel wat op bijvoorbeeld een schepnetsteel of beugel draaid goed vast zet.
                      Heb één keer gehad dat met het scheppen van vis m´n schepnet draaide op de steel en dus bijna vis kwijt.

Groet´n Marcel
                      Marcel welke versie gebruik je, de metaalkleurige of de koperkleurige?
                      (Ik heb namelijk wel last van speling op de metaalkleurige variant.)

Reageer

• Oekeboeroe
                        Banned
                        • 01-04-2006
                        • 83
                        • Klijndijk

Heb net even m´n vriendin laten kijken naar de kleur, ( ben zelf een beetje kleurendoof) en het is de metaalkleurige. Lijkt een beetje blauwig.

Gebruik ze nu al voor het derde jaar en nog steeds geen probleem.

Groet´n Marcel

Reageer

• Fishbone
                          Vaste stok & Feeder
                          • 14-07-2004
                          • 217
                          • Ridderkerk

In 2005 op de Visma bij Ahoy een setje (3 stuks) voor een tientje gekocht. De mijne zijn van Prologic en gemaakt van aluminium. Op mijn leefnet gebruik ik er 1, de andere gebruik in zoals het uitkomt. Ze zijn best "handy", echter je moet er wel met een beetje voorzichtigheid mee om gaan anders zit er zo een berg speling op! Als ik ze ooit in RVS tegen kom, dan koop ik er direct een paar. Lijkt me wat robuster, en dan ook geschikt voor het landingsnet, in de aluminium uitvoering niet zo. (Persoonlijke mening.)
                          Groeten,

Fishbone

Reageer

• ToniMono
                            Banned

• 23-05-2007
                            • 386
                            • Arnhem

En ze zijn in roestvrijstaal verkrijgbaar.....nl van Solar Tackle.
                            Van de week gezien en in de handen gehad bij de HengelsportReus in Drempt. Onverwoestbaar en absoluut zonder speling. Kosten circa 8,95 per stuk. Niet goedkoop, maar zondermeer de beste snelsluiters die er zijn.

Wat de prijs betreft: Ik gebruik al ruim 20 jaar rvs steunen van Solar Tackle (heette toen nog Martin Lock), waren destijds 50 piek per stuk, maar blijken iedere gulden waard te zijn geweest. Daar kan die zgn rvs troep van Raven niet aan tippen.

Zie ook het plaatje hieronder.
                            Attached Files

Reageer

Working...