DAGELIJKSE DISCUSSIE over vangst en problemen van de laatste dag

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • antje
    Frequent aanwezig
    • 01-03-2003
    • 120

sielie

groetjes Antje
    Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

Reageer

• minimus
      Specimen Hunter
      • 19-03-2003
      • 1203
      • Tilburg

Moet je bij vissen niet de hengel in je hand hebben ??
      As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• kaledwaas

hij ving toch niks mini

Reageer

• john van den broek
          Specimen Hunter
          • 30-03-2003
          • 1089
          • Venray

Ik heb niet veel verstand van vissen, maar stond de wind niet dusdanig dat je met de feeder moest vissen ???

Trouwens Lex, ik kom binnenkort nog een keer kennis met je maken, je had toch een winkel ???

Groet John.
          Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• lex

Hoi john,

Het maakte geen reet uit hoe je visste er werd toch niets gevangen.
            Ik heb daar met de stok de feeder en de match gevist en alleen de stok bracht nog een enkel visje in het net.

Ik heb zelf geen winkel maar ik werk bij vlemmix in tilburg.
            Je bent van harte welkom eens een bakkie te komen drinken en een praatje te maken. Dat geld trouwens voor iedereen op dit forum.

Reageer

• jagt

hoi
              lex ik maak zeker gebruik van je aanbod voor een bak koffie als ik in tilburg ben of kom.

mzzl cor

Reageer

• kantvisser
                Bart Van Peborgh
                • 24-12-2002
                • 837
                • Koningskooikt

hoy Lex

Lijkt me een mooi watertje waar je zit te vissen, is dat een vijver ofzo?
                Groeten van Kantvisser

Bart Van Peborgh
                Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                Koning 2004

http://mokabe.be

Reageer

• lex

Hoi kantvisser,

Het water waar ik zit is Madenstein in Den Haag.
                  Niet dat ik daar vandaan kom maar ik was een dagje naar Den Haag gegaan om daar met Kaledwaas te vissen.

Cor, Als je beter bent staat de koffie voor je klaar jongen!!

Reageer

• kaledwaas

Madestein: een vrij groot recreatiegebied aan de rand van zuidwest Den Haag.

Vrij veel viswater op een betrekkelijk kleine oppervlakte en voor iedere dicipline geschikt.

de verschillende stekken hebben ook nog eens een sterk afwijkende diepte deze varieert van +/- 2 meter tot wel 5 meter in het Heempark (karperput).

met regelmaat worden er hier wedstrijden gevist met een regionale bezetting alswel een nationale bezetting.

kortom een watertje wat je zeker op je lijstje moet hebben staan en waar je zeker een keer gevist moet hebben.

Let Wel..Madestein is een typisch water waar je de ene dag een net vol pakt, en de andere dag gewoon op een droogie zit.

Niet al te zwaar voeren.maar wel na iedere vis casters of pinkies bijschieten voor het beste resultaat..zeker als de vis op je stek zit..doe je dit niet ben je de vis geheid kwijt. en word het heel moeilijk om deze weer terug te krijgen.

Bij meer vragen over dit water wil ik je best van dienst zijn

[Gewijzigd door kaledwaas op dinsdag 27 Mei 2003 @ 17:44]

Reageer

• kantvisser
                      Bart Van Peborgh
                      • 24-12-2002
                      • 837
                      • Koningskooikt

mag je er met de gewone vergunning vissen, ik heb de spotvisakte en de grote vergunning.
                      Is het een brasemwater of word er meer voorn gevangen.
                      Groeten van Kantvisser

Bart Van Peborgh
                      Koning 2004

Reageer

• kaledwaas

het is eigenlijk meer brasemwater maar je kan er net zo goed de hele dag voorn zitten trekken..giebel word er ook gevangen evenals zeelt...en met de grote vergunning voor de federatie van zuidwest nederland zit je er gebeiteld.samen met je sportviskate dan wel he.

Reageer

• kantvisser
                          Bart Van Peborgh
                          • 24-12-2002
                          • 837
                          • Koningskooikt

Hoy kaledwaas

Het zou wel eens kunnen dat ik deze zomer afkom met mijn vismaat, wij gaan jaarlijks een twintigtal keer in nederland vissen maar daar ben ik nog niet geweest, groetjes en misschien tot ziens.
                          Groeten van Kantvisser

Bart Van Peborgh
                          Koning 2004

Reageer

• kaledwaas

is zeker leuk....mischien kunnen we een keer wat afspreken.zal dan kijken of er meer zin hebben om te gaan vissen daar

[Gewijzigd door kaledwaas op dinsdag 27 Mei 2003 @ 17:43]

Reageer

• javah
                              Frequent aanwezig
                              • 25-05-2003
                              • 173

Oorspronkelijk geplaatst door kaledwaas
                              grote vergunning voor de federatie van zuidwest nederland
                              Kaledwaas, als je de landelijke nvvs vergunning hebt kan het dan ook? ik heb het boekje niet bij me maar daarmee kan je in heel nederland vissen toch?

Reageer

• javah
                                Frequent aanwezig
                                • 25-05-2003
                                • 173

Gisteren zat ik voor de eerste keer sinds een jaar weer eens aan de waterkant. Wat tips over het maken van onderlijnen opgevolgd en een paar onderlijnen gemaakt. Ik dacht dat het gebruik van alleen brood wel goed zou zijn en had dus alleen brood meegenomen. Het zou een zitje zijn van 2 uur omdat het niet langer kon. Ik lood de diepte uit. doe er een broodje aan en gooi in... Ik zie wel allemaal kringen op het water en bubbels. zelf water wat omhoog gestuwd wordt door volgens mij redelijk grote vissen. ik zie zelfs springen. Dus ik dacht ik zit gebeiteld. maar er gebeurt niets. dus opnieuw uitloden. het laatste stuk van mijn hengel erop. en opnieuw inleggen. en wachten. na een uurtje nog niets. Ik had niets anders mee dan brood dus ik had goede moed. er vlogen vogels om me heen ik zat in de schaduw dus daar had ik ook geen last van. en ja hoo mijn dobber ging onder. ik pak mijn hengel haal hem op en er zat wat aan maar het was geen vis..... Maar wel planten. dus de planten eraf, nieuw broodje eraan en opnieuw ingooien. ik zat inmiddels 1,5 uur. en ja hoor kringen er omheen. hij geeft wat stootjes en hij is onder. Ik pak mijn hengel sla aan en haal op en ja hoor een visje van 10 cm. Maar in een klap ben ik hem kwijt. en hij was goed aangeslagen want hij is er met haak en al vandoor. Ik balen want ik had mijn allereerste onderlijn met oude knopen erop gezet en die waren beduidend minder dan de degene die ik nu maak. dus ik baalde dat mijn enige vis van het weekend ervandoor is. Volgende keer maar pieren en maden mee. en hopen dat het beter gaat.

Reageer

Working...