DAGELIJKSE DISCUSSIE over vangst en problemen van de laatste dag

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • javah
    Frequent aanwezig
    • 25-05-2003
    • 173

Dit weekend ging het al beter, Gisteren kon ik maar 2 uurtjes zitten. en toch haalde ik er al zo 6 uit. Het waren wel kleintjes maar dat betekend dat mijn vistechniek niet weg was. Ik was helemaal vergeten maden te halen dus moest ik het met brood doen. en albatros match deeg (dat me ooit eens kado gedaan was) en toen ik dat erop deed sprongen de vissen bijna letterlijk uit het water. ik legde hem erin en ik had gelijk aanbeet en kon de vis er zo uit halen. Dus zo slecht doe ik het nog niet.

Reageer

• Maximilian
      Met enige kennis...
      • 12-02-2003
      • 352

Afgaande op het spreekwoord "Een dag niet gevist, is een dag niet geleefd" ben ik al een week dood.

Kijk dat je een keertje niet kan gaan vissen, OK daar kan ik mee leven, maar dit begint echt de spuigaten uit te lopen.

Ik ben ervoor om elke sportvisser minimaal een dag in de week (betaald) verlof te geven om zijn aan (levens)behoefte te kunnen voldoen.

Max
      g\'day to y\'all folks,

:fish: :frog: :snail: :snog::robin::worm: :smikkel:

Reageer

• Zappa
        Banned
        • 07-03-2003
        • 324

Max jongen, mocht jij in de politiek gaan ik stem meteen vor jou. Zelfs al bestond jou programa uit enkel en alleen dit punt. Ik kom ook tijd tekort om op een treffelijke manier te gaan vissen en dat van dat betaald verlof klinkt als muziek oin de oren.

Reageer

• javah
          Frequent aanwezig
          • 25-05-2003
          • 173

Wanneer kan ik op je stemmen. Misschien eigen partij oprichten. ofzo. OF misschien moeten we het regelen via de bonden ofzo.

Reageer

• Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

Nieuwe partij is de PVDVVD
            Partij Van De Verplichte VisDag Lijsttrekker Maximilian. ke: mijn stem krijg je alvast.

Reageer

• javah
              Frequent aanwezig
              • 25-05-2003
              • 173

Verplicht woensdag vrij. dinsdag eerder naar huis (om voor te bereiden) en donderdag later beginnen (om uit te rusten van de late vissessie van de dag ervoor) en natuurlijk om de vrouw tevreden te stellen omdat ze je weer een dag moest missen

Reageer

• Maximilian
                Met enige kennis...
                • 12-02-2003
                • 352

"Max for president !!", klinkt goed. OK, het zal wel wennen zijn, de hele dag in zo'n raar pakje praten met mensen die eigenlijk niks zeggen, maar in principe spreekt het me wel aan.

Het vragenuurtje op dinsdagmiddag zal dan moeten worden verschoven naar een later tijdstip, omdat ik overdag natuurlijk mijn huiswerk (vissen) moet doen. En ook zal het visbestand in de Hofvijver moeten worden verbeterd, zodat ik ook tijdens de pauze me nog even in de materie verdiep.

Met een werphengeltje kan ik dan mooi (Tijdens mijn geheime ontmoetingen met Harry Potter) vanuit het Torentje een lijntje inwerpen.

Nog even een vraag dan voordat ik me officieel kandidaat stel : "Weet iemand waar ik vlakbij de tweede kamer maden en piertjes kan kopen ?".
                g\'day to y\'all folks,

Reageer

• Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

Daar moeten je onderdanen wel voor zorgen hé Max.

Reageer

• javah
                    Frequent aanwezig
                    • 25-05-2003
                    • 173

Je hebt al een secretaresse je kan natuurlijk ook een speciaal iemand instellen om dit voor jouw te leveren. Misschien speciale "hofleveranciers" die speciaal gekweekte pieren en maden afleveren. Kan je ook nog even een nationale visstijger laten bouwen aan de 2e kamer vast. Heb je ook wat te doen tijdens de zeer saaie vergaderingen.

Reageer

• Theo van Berner

Max,
                      als je het dan toch voor het zeggen krijgt, kan je dan regelen dat een weekend voortaan 5 dagen duurt? Dan hou ik ook nog 1 dag in het weekend over voor mijn gezin.

Reageer

• pastoor
                        ...

• 02-02-2003
                        • 1118
                        • Drongelen

Stel maar eens voor dat bij ieder dorp aan de rivier er minstens 500 meter gruispad of iets dergelijks langs de rivier moet zijn alleen door vissers te gebruiken.
                        Je kunt verdikkeme nergens meer aan het water komen.
                        Stelletje ukkels in den haag!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer

• Maximilian
                          Met enige kennis...
                          • 12-02-2003
                          • 352

Hallo Onderdanen,

in de eerste plaats bedankt voor jullie positieve reacties !!!

Zoals het een goed politicus betaamd zal ik voor mijn aantreden als 'staatsecretaris van hengelsportzaken' een gedegen vooronderzoek moeten uitvoeren naar de standpunten van mijn achterban. Hiertoe stel ik voor dat ik op dit forum regelmatig een of enkele stellingen zal formuleren waarover jullie dan je mening kunnen geven. Als er voldoende reacties binnengekomen zijn volgt er een analyse van de verschillende standpunten, waaruit het partijstandpunt zal worden geformuleerd.

De eerste stelling zal ik vandaag onder een appart kopje onder "hengelsport algemeen zoet" plaatsen.

vriendelijke groeten van een visvriend,

Max (toekomstig staatsecretaris van Hengelsportzaken)
                          g\'day to y\'all folks,

Reageer

• kaledwaas

van daag op de lage vaart gezeten in de buurt van almere is dat geloof ik..heb er niet goed let op gegeven.

moeilijk watertje, vis aaste wel maar heel erg voorzichtig, veel lossers gehad. Met 5250 gram 2e plaats in het vak in het midden van het vak gezeten, alles op de vaste stok gevangen terwijl de persoon naast mij van pure armoe de feeder is gaan gebruiken omdat hij niets ving op de stok..toch nog een 3e plaats gehaald.

Reageer

• lex

goed gevist jochie

Reageer

• Frederik
                                Specimen Hunter
                                • 05-01-2005
                                • 1734

Voor een beginneling toch niet hé Lex, Goed gevist Kale hopelijk vang ik de 13de een beetje meer.

Reageer

Working...