Vandaag met de feeder windes achter de schubben gezeten.
Gevist heb ik nabij het veerpont in Steyl vanaf een steiger.
Mijn lokvoer zag er zo uit; 3 delen bruin brood
1 deel beschuit
1 deel rode paneer
1 deel notenmeel
1 deel kokos
1 deel PV1 collant
beetje venkel en een restje vd Eynde Secret
1 handje hennepzaad
Begonnen ben ik met een onderlijn van een meter 16/00 haak 16,later ben ik overgeschakeld naar 18/00 haak 14.Gesloten korf met anker van 60 gram.
Als aas gebruikte ik pinkies en dikke witte maden en wat mais uit de supermarkt.
Ik heb geen aas in mijn voer gebruikt en vanaf de eerste worp was het meteen raak.Ik heb 3 uur gevist,en de korf bereikte bij elke worp nog maar nauwelijks de bodem of ik had alweer beet,echt de gehele sessie.Nog nooit heb ik de vis zo gretig meegemaakt.
In totaal had ik 12 blankvoorns,14 windes waarvan 3 boven 40 cm,en 2 ruisvoorns.
Uiteindelijk ook nog een hoop missers gezien ik vrij grof gevist heb denk ik.
Al met al een nazomermiddag zoals ik hem wel vaker wil meemaken!
Gevist heb ik nabij het veerpont in Steyl vanaf een steiger.
Mijn lokvoer zag er zo uit; 3 delen bruin brood
1 deel beschuit
1 deel rode paneer
1 deel notenmeel
1 deel kokos
1 deel PV1 collant
beetje venkel en een restje vd Eynde Secret
1 handje hennepzaad
Begonnen ben ik met een onderlijn van een meter 16/00 haak 16,later ben ik overgeschakeld naar 18/00 haak 14.Gesloten korf met anker van 60 gram.
Als aas gebruikte ik pinkies en dikke witte maden en wat mais uit de supermarkt.
Ik heb geen aas in mijn voer gebruikt en vanaf de eerste worp was het meteen raak.Ik heb 3 uur gevist,en de korf bereikte bij elke worp nog maar nauwelijks de bodem of ik had alweer beet,echt de gehele sessie.Nog nooit heb ik de vis zo gretig meegemaakt.
In totaal had ik 12 blankvoorns,14 windes waarvan 3 boven 40 cm,en 2 ruisvoorns.
Uiteindelijk ook nog een hoop missers gezien ik vrij grof gevist heb denk ik.
Al met al een nazomermiddag zoals ik hem wel vaker wil meemaken!

Reageer