Hengelsport zaken

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Thedge
    Komt net kijken
    • 18-02-2004
    • 64
    • Waalre

Hengelsport zaken

Beste medevissers,

Er zijn tal van hengelsportzaken met een ruime keuze. Ik ga bijvoorbeeld graag naar Harm Nuis in Ridderkerk, of Hengelsport Nijmegen. Graag hoor ik van jullie waar jullie graag heen gaan en waarom. Zelf ben ik gecharmeerd van zaken die een zeer ruime keuze hebben.

Tot hoors!!
  • fiedeliedel
    Banned
    • 15-03-2004
    • 122

Ik ga vaak naar Vos in Almelo. Deze heeft een zeer ruime sor****** in witvismateriaal. Ook Kruidenier in Haaksbergen en van de Kolk in Enschede bezoek ik regelmatig. Mijn maden koop ik altijd van Böcker in Gronau (Duitsland).

Reageer

• lode
      Frequent aanwezig
      • 22-02-2004
      • 195

hallo,

ik ben een noorderbuur,maar kom toch regelmatig bij hengelsport kuypers in
      ittervoort,heb je alle keus in witvismatriaal alsook een heeltal lokvoeders
      allemaal mooi gesorteert en goed ovzichtelijk zowel de voorgepakte als de losse
      voeders,alsook een massa pennen van allerlei merken

groeten,lode

Reageer

• robertd
        Newbie
        • 04-12-2003
        • 20

Ik ga meestal naar Sanders in Maarssen, leuke zaak met aardige mensen. Tevens komen hier regelmatig zeer goede wedstrijdvissers wat toch een bepaalde sfeer geeft.

Reageer

• Lex van den Ende
          Met enige kennis...
          • 23-01-2003
          • 402
          • Tilburg

Tot voor kort kwam ik altijd bij Vlemmix in Tilburg, omdat ik daar een tijd gewerkt heb. Ook bij Glaudemans kom ik graag. De koffie smaakt daar prima, en je krijgt een goed advies
          Sinds ik in het team visserslatijn zit is het logisch dat ik bij onze sponsor Carps Cabin in Benthuizen ga shoppen.
          Ze hebben daar een mooie zaak met genoeg keuze voor elke vorm van visserij. Het witvisgebeuren wordt steeds verder uitgebreid met vooraanstaande merken. Ook voor een eerlijk en goed advies kun je hier terecht. Een bezoekje waard mannen!!

[Gewijzigd door Lex van den Ende op 03-30-04 at 01:36 PM]
          Groeten,

Lex.

Reageer

• Thedge
            Komt net kijken
            • 18-02-2004
            • 64
            • Waalre

Wellicht nog opties voor Limburg?

Reageer

• sven
              Met enige kennis...
              • 17-10-2003
              • 396
              • Venlo

In Venlo Fish-inn(veel roofvis,maar ook witvis,vooral voer enorm veel),een zaak met top service!
              Eurotackle,die zijn momenteel aan het verbouwen en worden 2 keer zo groot,een zaak waar alle soorten van visserij ruim vertegenwoordigd zijn,met binnenkort een zeer uitgebreid assortiment.
              Kuijpers in Ittervoort,daar heb ik eens online besteld,en mijn spullen binnen 2 werkdagen al binnen, echt top!!
              Verder schijnt Jans in Well een goed bezochte zaak te zijn hier in de regio.

groeten sven

Reageer

• john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

Hengelsport Jans in Well ( N-Limburg ) is de zaak waar ik vaak mijn inkopen doe, de winkelier is zelf een fervent wedstrijdvisser die ook nog eens zijn mannetje kan staan in de wedstrijdwereld.
                Mijn voer haal ik altijd bij Koenings in Bakel.
                Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• eelke
                  Frequent aanwezig
                  • 24-11-2002
                  • 163
                  • Nederland

Doordat ik op veel verschillende plaatsen kom heb ik een aantal favourieten:

Voor Friesland is dat Hengelsport Land in Surhuisterveen, goede adviezen en mooie spullen. In de regio Rotterdam is naar mijn mening Wout van Leeuwen in Vlaardingen de beste, veel materialen en een absoluut prachtig pand (verbouwd pakhuis). Op de veluwe kom ik graag bij 't Guppy in Ede en bij Wessels Hengelsport in Wageningen is het ook altijd goed vertoeven. Voor wedstrijdvissers kan ik Hengelsport Reus in Drempt (Achterhoek) sterk aanbevelen, heel uitgebreid en compleet assortiment (veel Sensas).
                  groeten,
                  Eelke

Reageer

• Vissport
                    Sportvisser
                    • 07-01-2004
                    • 756
                    • Maasbracht

Hengelsport De Snoek in Maaseik Belgie, vlak tegen de grens.
                    Altijd op alles 10 procent afslag.
                    Uitstekende service, wel beperkt in het visvoer, anders alles ok.
                    De snoek is wel duurder dan Vlemmix....
                    Kuipers in Ittervoort, veel keus in alles, maar duurder dan in Maaseik.
                    Je krijgt er wel soms gratis koffie.
                    Dus kies maar uit.
                    www.pa3gju.nl
                    Beste groeten.

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Ik ben in heel veel zaken in Nederland geweest. Kopen doe ik vaak en graag bij Carps Cabin omdat ik daar nou eenmaal vlakbij woon, er het beste voer vind en er tevreden over ben. Hengelsport Zoetermeer is ook een goede zaak. Beide komen in mijn top 3 voor.

Carps Cabin Benthuizen, Hengelsport Zoetermeer, Kuypers Itthervoort, Wout van Leeuwen Vlaardingen, Hengelsportcentrum Nijkerk, Harm Nuis Ridderkerk enz. Deze mannen vertoeven welliswaar in de top 10 populairste zaken te Nederland, maar er zijn ook plaatselijke zaken waar het prima toeven is. Neem nou Zielhorst in Culemborg. Klein, maar eerlijk, gezellig en broer van...... en dus ook druk bezocht door wedstrijdtoppers. Zo zag ik ook Claudemans, Vos en Reus voorbij komen. Als je daarbij in de regio woont mag je jezelf gelukkig wanen. Stuk voor stuk bevolkt met mannen die je graag willen vertellen wat je goed of fout doet.

Reageer

• Thedge
                        Komt net kijken
                        • 18-02-2004
                        • 64
                        • Waalre

Tjonge hier kan ik wel even mee vooruit haha. Toch nog een aanvullend vraagje. Nog iemand tips voor het shoppen (op visgebied natuurlijk!) via het internet.

grrr,

Thedge

Reageer

• Vissport
                          Sportvisser
                          • 07-01-2004
                          • 756
                          • Maasbracht

Thedge

Kijk eens op http://www.marktplaats.nl
                          en ga dan naar watersport.
                          En typ in hengelsport of vissen.
                          Daar kan je al het een en ander vinden.
                          Bij EBAY vind je heel weinig.
                          En er zijn genoeg hengelsportzaken waar je online kan schoppen.
                          www.pa3gju.nl
                          Beste groeten.

Reageer

• fiedeliedel
                            Banned
                            • 15-03-2004
                            • 122

Volgens mij mag je hier geen reclame maken voor websites, maar ik zeg toch even dat je even moet googlen naar Kuypers hengelsport in Ittervoort. Perfect voor klein materiaal!

Reageer

• Janneman

Voor mij is 'De Dikke Plat' in Nieuwegein "mijn" hengelsportzaak. Daar doe ik al de inkopen om aan wedstrijden mee te doen.
                              Casters en mestpieren in topkwaliteit!! ke: ~0 ~0
                              Er komen vooral op vrijdagavonden veel doorgewinterde wedstrijdvissers langs om eens gezellige praatjes te maken. Helaas dat ik doof ben, want anders had ik heel veel van hen opgepikt en geleerd... !@#$

De koffie staat er altijd klaar!

Reageer

Working...