Ik heb me al eens afgevraagd hoeveel sportvissers er een vislogprograma of electronisch logboek gebruiken om de vangst in te dragen. Ik heb mijn vislogprogramma al 8 jaar en dat wordt iedere vissessie bijgewerkt. Vroeger werd dat door vele gedaan met een gewoon boekje, is er dan geen behoefte meer aan het registreren van de vangsten, of teveel werk ???
Vislogprogramma.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Vissport,
Ik doe het altijd in gewoon in een schrift. Maar nu ook op onze site..(dat is elektronisch
)
Het is wel goed om het op te schrijven..kun je altijd terug vinden hoe je succes, of juist geen succes hebt gehad.
Groeten Tijs
- - - - - - - - - -
www.witvissen.tkReageer
-
Er is wel degelijk behoefte aan hengelvangst registratie het wordt bv. gedaan door de HSF oostnederland die zijn gegevens krijgt van sportvissers die zich hiervoor hebben aangemeld.Oorspronkelijk geplaatst door Vissport
Ik heb me al eens afgevraagd hoeveel sportvissers er een vislogprograma of electronisch logboek gebruiken om de vangst in te dragen. Ik heb mijn vislogprogramma al 8 jaar en dat wordt iedere vissessie bijgewerkt. Vroeger werd dat door vele gedaan met een gewoon boekje, is er dan geen behoefte meer aan het registreren van de vangsten, of teveel werk ???
Het zal voor de Federaties ongetwijfeld veel werk zijn, maar je krijgt zonder dat je er diepgaand onderzoek naar verricht een beeld van de visstand van bepaalde wateren.
Dus Heren als jullie toch de vangsten voor je zelf registreren, misschien doen julie Hengelsport Federaties ook wel aan hengelvangst registratie..............
(Kleine moeite)
Gr, Johan
Reageer
-
Reageer
-
Sinds ik vis houd ik in excel de data bij wanneer ik zeelt gevangen heb.
In het begin deed ik dat ook met brasem maar daar ben ik mee gestopt.
Kvis nu zo'n drie jaar op karper en ook daarvan heb ik alles bijgehouden. Vorig jaar heb ik zelf een excel programaatje gemaakt waarin ik redelijk uitgebreid de vangst, plaats en omstandig heb omschreven.
Tis echt leuk om eens terug te kijken in de gegevens van een vorig seizoen.
Groeten,
Pierre
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer