aas

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hvdschoot
    Newbie
    • 13-07-2004
    • 5

aas

hallo iedereen ,
    ik ben een witvisser en nu heb ik gehoorddat je met vitamo van pol goed kan vangen (volgens de geruchten) ook deolok moet het goed doen
    maar ik kan nergens een online shop vinden die dit verkoopt
    kunnen jullie mij misschien verder helpen :? :? :?
    of hebben jullie misschien andere middeltjes die goed helpen die ik wel online kan bestellen

alvast bedankt
    niets gevangen........... is niet gevist
  • Ton
    Frequent aanwezig
    • 13-11-2003
    • 126

Hoi

Ik ben nog geen hengelsportwinkel tegen gekomen die vitamol niet heeft. Even gewoon vragen.

Groetjes Ton

Reageer

• Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

Moi,

In principe kun je de wereld aan geuren op je aas smeren, vis heeft een rare, wisselvallige smaak.....
      Het beste kun je gewoon naar een hengelsportzaak gaan en ter plekke diverse geuren bekijken (en ruiken :~ :~ ). Een beetje hengelsportzaak kan je veel meer vertellen dan een onlineshop... (lees ook eens de discussie: 'flavour of aditieven' van Patton op het subforum Lokvoer...)

[Gewijzigd door Eduard op 10-01-04 at 05:21 PM]
      groet,
      Eduard

Reageer

• Jans
        Toekomstig expert
        • 13-03-2004
        • 272
        • Drenthe

Moi,

Vitamo Pol is in iedere redelijke hengelsportzaak te koop.
        Ik heb zelf ook ooit eens zo'n potje aangeschaft, en behalve dat je dat je die geur bijna niet meer van je handen krijgt heb ik nog nooit extra vangsten aan dat spul kunnen toedichten.
        Als je vis vangt blijf je vis vangen en als je niets vangt, vang je ook met dat spul niks.
        Het enige wat je met al dat soort smeerseltjes en geurtjes vangt zijn vissers die er steeds weer intrappen en dat spul massaal gaan kopen.

Het is net als met Homeopatie, helderziendheid en handoplegging, als je het idee hebt dat het werkt, moet je het vooral doen.
        Er is altijd iemand die nog minder vangt.

Reageer

• sjokke2003
          Newbie
          • 26-03-2003
          • 9
          • peeters

Bij hengelsport Kuijpers (in Ittervoort) kan je Pol Vitamo online bestellen.

www.hengelsportkuijpers.com/

Reageer

• lolo
            Geniet maar niet met mate
            • 01-05-2003
            • 3873
            • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Jans

Moi,
            .
            Als je vis vangt blijf je vis vangen en als je niets vangt, vang je ook met dat spul niks.
            Het enige wat je met al dat soort smeerseltjes en geurtjes vangt zijn vissers die er steeds weer intrappen en dat spul massaal gaan kopen.

Het is net als met Homeopatie, helderziendheid en handoplegging, als je het idee hebt dat het werkt, moet je het vooral doen.
            Niet om het een of ander maar ik heb toch heel wat vismomenten gehad dat ik door middel van een smaakstof wat ik met een kwasje aanbreng op de maden meer vang dan een ander , soms word de vis toch meer over de schreef getrokken door het aanbrenegen van een lokstof , zoals vitamo of lever .
            En daar bij is ook dat je dus actiever probeerd de vis te laten bijten.
            Maargoed zoals je zij als het werkt moet je het doen.
            Bij mijn werkt het dus ik doe het
            Lijk mij een leuke topic welke lokstof gebruik je
            Vitamo
            lever
            honing
            Gr lolo

[Gewijzigd door lolo op 10-02-04 at 08:33 AM]
            Groetjes
            Johnny

Match
            Feeder
            Stok

Reageer

• Jan Broess
              Specimen Hunter
              • 21-09-2003
              • 1131
              • Nieuwegein

Smeren helpt alleen als de vis wel aanwezig is, maar niet echt wil doorbijten. Dus om de vis over de streep te halen... ~z~ ~_~ :~ :hahaha: <aanslaan> ~0
              Ik gebruik de volgende smaakstoffen:

Vanille
              Aardbei
              Leber
              Nog 3 flesjes (naam onbekend) maar werkt zeer goed.

Er zijn wedstrijden waarbij ik nog wat kleine brasems erbij had gevangen dankzij deze smeerflessen!!

[Gewijzigd door Jan Broess op 10-02-04 at 09:04 AM]
              Greetz,
              Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• Serrano
                GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                • 05-07-2004
                • 294
                • GELDROP

Lever en Super Lever en Brasemkiller in de bruine potjes dat zijn voor mij enige toppers. Binnenkort ook eens maple proberen. Dat weet ik van mijn Belgische vrienden. Overigens wordt daar veel meer gesmeerd. In Turnhout hebben ze een hele witvis-serie en niet alleen de standaards zoals Vitamo en Leber. Die hebben inmiddels goede 'vrienden' gekregen. Geen beet betekent smeren en meestal heb ik er wel een stuk of 6 bij me. Ontbreekt er iets dan gaat er meer mis. Murphy toch?

Reageer

• tuurke
                  Met enige kennis...
                  • 07-10-2003
                  • 396
                  • oudenaarde

hallo,
                  voor mij pistache van Carp company,meedere keren getest met een paar vrienden,en inderdaad wie smeerde had meer vissen,zal ik zeker in mijn viskist meehebben op de interland0.

grt tuurke
                  TIPS FOR TIPS
                  DE GOUDEN TIPGEVER
                  genomineerd voor de skynet blogs awards

GRT TUURKE (al meer dan 450.000 bezoekers!!!...waarvoor mijn dank!!!!!)
                  http://tuurkesvissite.skynetblogs.be

http://www.geersfishing.be

Reageer

• eddy rijken
                    Komt net kijken
                    • 12-03-2005
                    • 57
                    • Veenendaal

Vitamo is inderdaad zoals Jan Broess al zei als de vis niet echt door wil bijten. Maar het lokt de vis niet. als je de vis wil lokken of meer grotere kan je beter andere spul gebroken zoals Competition Of Brasem van Sensas.
                    M.v.g.
                    Eddy

Reageer

Working...