Ik weet niet of het volgende mag, indien nee, stuur mij dan een privemailtje, maar aanstaande zondag tijdens de open deurdagen van winkelier De Mulder te Beerse, zal er ook een afvaardiging zijn van het Champion Feed Feederteam NL. Hiermede wil ik géén reclame maken, alhoewel het zo op het eerste oog wel zo lijkt, echter voor een aantal mensen uit de Nederlandse grensstreek en uit België zou dit een uitgelezen mogelijkheid kunnen zijn om een aantal leden van ons team te leren kennen. Het zijn allen feederaars echter er zijn er ook bij die bijzonder goed met de vaste stok uit de voeten kunnen. Dus interesse in een kennismaking, wij zijn om 09.00 uur daar, samen met een aantal teamgenoten hoop ik u daar allen te ontmoeten.
Beste Forummanager mocht dit zo niet geplaatst mogen worden graag een verbeterde versie van uw zijde indien mogelijk en dan alvast op voorhand mijn excuses en graag een pivémailtje met hoe het wel zou moeten zodat dit een volgende voorkomen kan worden, bellen mag ook John en Pastoor hebben mijn privénummerdus dat komt wel goed, trouwens misschien ook tot zondag.
Beste Forummanager mocht dit zo niet geplaatst mogen worden graag een verbeterde versie van uw zijde indien mogelijk en dan alvast op voorhand mijn excuses en graag een pivémailtje met hoe het wel zou moeten zodat dit een volgende voorkomen kan worden, bellen mag ook John en Pastoor hebben mijn privénummerdus dat komt wel goed, trouwens misschien ook tot zondag.

Reageer