Q-box BASIC SYSTEM

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Robin
    Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
    • 490
    • Meerssen

Q-box BASIC SYSTEM

Hallo,

ik ben mij een beetje aan het verdiepen in de uitbreidingskisten. Rive,jvs,ultimate. , kwam via de zoekfunctie op het forum terecht bij de Ultimate Q-box. iemand ervaringen met het Basic system . ben namelijk aant kijken voor een los kistje wat ik met lades kan uitbreiden.

groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"
  • jasperfeedervlieg
    Lucass vismaat

• 15-07-2007
    • 268
    • Amersfoort

Nee ik niet maar iedereen zegt dat milo goed is.

Reageer

• 4x14
      Banned

• 10-12-2006
      • 849
      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door jasperfeedervlieg
      Nee ik niet maar iedereen zegt dat milo goed is.
      dan zou ik zeggen kijk naar rive, meer te krijgen ! en iedereen kan zoveel zeggen, zegt niet dat het goed is !

Reageer

• junior
        Sportvisser
        • 15-03-2005
        • 563
        • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
        dan zou ik zeggen kijk naar rive, meer te krijgen ! en iedereen kan zoveel zeggen, zegt niet dat het goed is !
        waarom dan geen JVS.
        mening: fijne,stevige kist.
        en is uit te breiden

Reageer

• Robin
          Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
          • 490
          • Meerssen

Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
          Rive vind ik zelf ook een goed merk, maar ligt buiten mijn budget, zag dat een los kistje vanaf €199.- te koop is.
          groetjes Robin

Reageer

• 4x14
            Banned

• 10-12-2006
            • 849
            • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Robin
            Rive vind ik zelf ook een goed merk, maar ligt buiten mijn budget, zag dat een los kistje vanaf €199.- te koop is.
            je kan op marktplaats zoeken ofzo, m'n maat had zo'n kistje van 200 euro voor 65 en dat is een prima ding ! ik was zo dom hem nieuw te kopen

Reageer

• 4x14
              Banned

• 10-12-2006
              • 849
              • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door junior
              waarom dan geen JVS.
              mening: fijne,stevige kist.
              en is uit te breiden
              jvs,wat moet ik daar van zeggen. als je nou binnen een jaar ofzo alle onderdelen moet hebben of zoiets dan zou ik rive nemen, en jvs vind ik een beetje een je weet wel merk.

Reageer

• Danman
                Newbie
                • 22-02-2005
                • 23
                • Hedel

q box

ik heb zelf een ultimate Q-box hiervoor had ik rive . De q-box bevalt me uitstekend ik raad je hem aan is niet zo duur , maar wel goed.Standaard Zitmand Met Veel Vakken En Verstelbare Poten
                Model: Uni System
                Afmeting: 41 x 52 x 46 cm.

Deze heb ik en dan met 4 verstelbare poten.
                Geduld Overwint Alles

www.championfeed.be

Reageer

• hoffie
                  fan van alien
                  • 06-09-2002
                  • 95
                  • Tuk

ik heb ook een q-box , maar dan de feeder versie. Ik heb hem nu ongeveer 1 jaar en hij bevalt me uitstekend. zeer solide en er zijn veel diverse onderdelen om hem uit te breiden.

Reageer

• karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

Q-box is gewoon rive namaak...
                    het zal geen tientallen jaren meegaan ma het lijkt me tog wel een goede kist
                    http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

De groeten
                    Ralph

Reageer

• jan1963
                      Newbie

• 06-08-2007
                      • 12
                      • belgie

ik heb ook de feeder versie

ik ben er erg tevreden over en de meeste Rive hulpstukken passen er gewoon op omdat de poten dezelfde diameter hebben

Reageer

• The Frisian Viking
                        NHSF Erelid
                        • 27-06-2006
                        • 5454
                        • Feânwalden

Pole systeem compleet met inschuifbaar voetplato 240 euro

Ik heb deze met alles erop en eraan en ik vind hem zeer degelijk en stabiel staan ben zelf niet een van de lichtsten maar blijft na aanschaf 1 1/2 jaar nog steeds perfect het enigste is dat het systeem niet een van de lichtsten is vrij zwaar dus.
                        nog een kleine bijkomstigheid is dat het kunstof van de verstelbare poot los ging van het aluminium maar dat is was snel opgelost door het vast te lijmen kleinigheidje voor de rest ben ik zeer tevreden.
                        Alle hulpstukken van Ultimate zijn in ieder geval niet zo duur als rive maar het past wel natuurlijk.
                        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• RoyvH
                          Met enige kennis...

• 20-07-2007
                          • 337
                          • Deurne

heb zelf de vergelijking gemaakt tussen een jvs en een qbox pole

maar kwam tot de ontdekking dat er voor jvs meer te krijgen was....

maar de afwerking was drastisch!!!! minder zoals kleinere bouten van goedkoper matriaal
                          minder mooi gelast en stabiliteit
                          daarbei moest ik bij jvs een set uitschuifbare potel los bijkopen die er bij de qbox al 4x vast zaten
                          als je deze op de uiterste stand gebruikt staat ie nog als een huis
                          de feeder steunen zijn vele malen beter
                          en ultimate komt het volgende seizoen wegens het grote succes met een groote acc uitbreiding

kort gezegd ULTIMETE QBOX is helemaal okee maar let wel milo en rive zullen altijd beter blijven maar daar is de prijs ook naar
                          je moet ovirgens niet zeggen voor 200 heb je ook een rive want daar koop je een luxere qbox voor dus wel eerlijk vergelijken

ik heb nu ca 4 maanden mijn q box en vis ca 3 x per week aan de maas en vind het perfect werken
                          koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

Reageer

• 4x14
                            Banned

• 10-12-2006
                            • 849
                            • Brielle

ik heb een plateau van ultimate, die heb ik gehad maar zelf had ik hem niet gekocht. waar de poten in gaan is van plastic, niet echt super stevig dus. dat is ook wel te merken want hij is kapot.

is dit bij die kisten van de eerder geplaatste afbeeldingen ook zo ?

Reageer

• Robin
                              Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
                              • 490
                              • Meerssen

Oorspronkelijk geplaatst door RoyvH
                              je moet ovirgens niet zeggen voor 200 heb je ook een rive want daar koop je een luxere qbox voor dus wel eerlijk vergelijken
                              ik moet je gelijk geven Royvh,Rive is natuurlijk betere kwaliteit maar naar mijn mening betaal je ook een deel voor het merk.

Om maar een voorbeeld te geven: de vaste stok steun van rive en van een ander merk vergeleken. bijna precies hetzelfde, die van rive is 25 mm en er staat Rive op kosten €29.99 en van een ander merk 16mm maar voor de rest precies het zelfde en is meer dan de helft goedkoper.
                              groetjes Robin

Reageer

Working...