25mm hengelsteun van Ultimate is 5,95 euro euro een 25 mm Feedersteun van Ultimate 29.95 extra laden ongeveer 20 euro en verdere steunen zijn echt niet duur hoor, in ieder geval niet van exorbitante hoge prijzen dan die van Rive.
Q-box BASIC SYSTEM
Collapse
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Rive is niet goedkoop. Zelf heb ik 3 jaar geleden ook getwijfeld of ik een koffer van Rive zou aanschaffen. Ik heb de stap gewaagd en ben hier tot de dag van vandaag blij om. Voor een dubbeltje kun je nu eenmaal niet op de 1e rang zitten, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. Een Rive koffer gaat nu eenmaal een leven lang mee, als je normaal met je spullen omgaat. Dat geldt ook voor alle attributen. Ook die zijn duur, maar als je kijkt naar de gebruikte materialen en de afwerking, dan begrijp je waarom.ik moet je gelijk geven Royvh,Rive is natuurlijk betere kwaliteit maar naar mijn mening betaal je ook een deel voor het merk.
Om maar een voorbeeld te geven: de vaste stok steun van rive en van een ander merk vergeleken. bijna precies hetzelfde, die van rive is 25 mm en er staat Rive op kosten €29.99 en van een ander merk 16mm maar voor de rest precies het zelfde en is meer dan de helft goedkoper.
Rive is een produkt dat zich in de praktijk al lang bewezen heeft. Dat komt omdat Rive veel tijd en geld besteed (heeft) aan produktontwikkeling. Die kosten moeten uiteraard terugverdiend worden en verklaren deels de hogere prijs, naast de gebruikte materialen.
Koffers van JVS staan nog in de kinderschoenen. En dat is te merken, want vrijwel ieder jaar verschijnt er een compleet nieuwe serie, waarbij ineens andere maten worden gehanteerd. Accesoires van de vorige serie passen niet op het nieuwe model, maar zijn ook niet meer leverbaar. Lekker dan!
Milo is zondermeer ook goed, maar ook aan de dure kant. Het nadeel van Milo is dat de extra's zeer slecht leverbaar zijn. Mijn broer wacht bv al een half jaar op een extra ladenmodule omdat die Itakkers niet leveren. Persoonlijk vind ik veel koffers van Milo aan de kitscherige kant en staat het vele gebruik van klinknagels mij niet aan. Vroeg of laat komt daar speling op. Het gebruik van klinknagels is bij Rive veel minder.
Ultimate is stukken goedkoper, maar de kwaliteit is simpelweg minder dan Rive. Ik vind de koffers van Ultimate nogal rammelen. Bovendien heb je minder keuze, met name als het gaat om de kleurstelling. Voor het geld dat je voor een Ultimate moet neerleggen, heb je echter een leuke koffer. En zo aan de reacties te lezen, zijn de bezitters tevreden gebruikers.
Tot slot Preston. Zou ik vandaag de dag een koffer aanschaffen dan zou ik (als het budget het toelaat), zeker aan Preston denken. De kwaliteit van de koffers is inmiddels vergelijkbaar met Rive, alleen de prijs ligt wat lager. Over de afwerking van de zwarte laklaag op de accesoires (leefnetsteun etc) ben ik niet helemaal tevreden. Vroeg of laat gaat dit bladderen.
Kortom keuze zat, het ligt er maar net aan wat je wilt, of kunt uitgeven.
Succes met je keuze.Reageer
-
Nee deze zijn niet van kunstof anders had ik hem niet gekochtReageer
-
dus even in het kort
voor de kleinere portomonee een ultimate en geen jvs
voor de meer middelbare een rive
en voor de extreme een preston of milo
denk dat dit kort door de bocht de beste omschrijving is...
afgezien van het feit hoeveel en welke acc er voor te verkrijgen zijnkoud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
Reageer
-
Tja zo kan je het wel stellen RoyMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ik hou er persoonlijk van om zo weinig mogelijk mee te nemen.
Al dat gesleep, ik heb geen auto dus neem ik alleen een klein viskoffertje mee,
Een hengel, een landingsnet en een tas met voer en aas.
Dan is mijn fietsie toch echt volgeladen.Beet !!!Reageer
-
Hallodus even in het kort
voor de kleinere portomonee een ultimate en geen jvs
voor de meer middelbare een rive
en voor de extreme een preston of milo
denk dat dit kort door de bocht de beste omschrijving is...
afgezien van het feit hoeveel en welke acc er voor te verkrijgen zijn
de waarde van Rive is dat je naar b.v. 5 jaar nog alles kunt vernieuwen of verder uitbouwengr GerardReageer
-
Reageer
-
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer